Gdzie ten śnieg?

02:57

Hejo !

Czy to tylko u mnie nie ma śniegu? Tak na niego czekam. Wiem ze będzie zimno, mróz, ale nie wyobrażam sobie świąt i ferii bez śniegu. Jeśli chodzi o święta to od mamy już mam część prezentu, bo przez przypadek go znalazłam. Jest to karta podarunkowa do Hebe( można ja zobaczyć w poście o prezentach).  Dzień mi dość szybko zleciał. Pisaliśmy test z klasy II Gim, a ja nie uczyłam takich rzeczy co były. Byłam dziś tez na poczcie wysłać paczki świąteczne, trochę późno i mam nadzieje, ze przed świętami dojdą. W piątek  mamy Wigilie klasowa i tak bardzo się cieszę, bo uwielbiam je, ale ta będzie już niestety ostatnia. Na pewno zrobię zdjęcia w co się ubrałam.












 Mam już w domu ubrana choinkę, ale w tym roku ubieranie jej nie sprawiło mi takiej radości, sama nie wiem czemu. Starałam się tez zrobić ładne zdjęcia na podwórku, wiec myślę ze mi wyszły. A teraz idę na kolacje. Buziaczki :*




 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Czekam na zdjęcia :)
    ____________________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga: http://angelaidea.blogspot.com/
    i do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe