Organizacja dnia

13:54

Hei.



Wiadome jest to, ze od kiedy chodzimy do szkoły to mamy masę rzeczy do zrobienia. Nie mamy czasu, żeby zrobić lekcje czy zjeść obiad, nie możemy spać po nocach. Jeszcze trudniej jest kiedy zapominamy co mamy dzisiaj zrobić. wiele Dużo osób ma zwierzęta, wiec jest potrzeba żeby się nimi zająć. Dziś podzielę z wami radami, które pomaga w codziennym życiu.


Plan dnia-  Podstawowa rzeczą jest zanotowanie sobie co musimy zrobić. Ja zapisuje dzien. wcześniej  plan kolejny dzień. co mam zrobić i odznaczam to sobie ,,ptaszkiem”. Oczywiście, plan zmienia się. Warto kupić sobie notesik i stworzyć w nim swój plan na dzien. Fajna i szybka sprawa.


















  Wybieraj ciuchy wieczorem - Jakie to uczucie jak rano wszystkie ciuchy wyrzucacie? Każda dziewczyna chyba cos o tym wie. Najlepiej  jest wybieranie sobie ciuchów wieczorem, a nie rano.
Ulubiony zestaw na jesień to sweter czy bluza do tego czarne legginsy lub rurki workery, Beanie i let’s go!




















♥Makijaż- Ten punkt nie jest wam aż tak, bo nie każda dziewczyna się maluje. Ale jak mamy problemy z cera to polecam lekki makijaż, który można zrobić w cztery minuty. Korektor lub podkład, aby zakryć niedoskonałości, puder, który utrzyma wszystko, jeszcze tusz do rzęs, aby je podkreślić i oczywiście ochronna pomadka.












Obowiązki ponad przyjemności- Nie łatwe jest nasze  życie kiedy mamy rok szkolny i sprawdziany, i dlatego tak bardzo uwielbiam weekendy. Mimo to ważnymi  rzeczami są zadania i nauka. Nie warto zostawiać tego na ostania chwile,  fajniej jest spędzić czas przed laptopem, ale  mniej przyjemne siedzieć cala noc w książkach. Pamiętajcie, ze obowiązki zawsze pierwsze !



♥Nie używać telefonu,laptopa,telewizji- Rano wstajemy i pierwsza czynnością jaka robimy to sprawdzamy wiadomości na telefonie czy Facebooka. W ten sposób marnujemy czas, a później wszystko robimy w biegu, żeby nie spóźnić się do szkoły. Powinno się z tego zrezygnować.


















Pakować plecak wieczorem-Po co pakować książki rano przed wyjściem w pospiechu jak można zrobić to dokładni wieczorem. Wtedy mamy większą pewność ze wszystko mamy i nic nie zapomnimy. A rano weźniemy tylko plecak na ramie i możemy iść.


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo fajne pomysły na organizace czasu
    i bardzo fajne zdjęcia do tych pomysłów :3
    Na pewno skorzystam z tych rad i może nie będę sie już spóźniać dzięki tobie :3
    zapraszam do mnie :3
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post ,przyda mi się taki zeszyt . Mam pytanko bo założyłam sobie dzisiaj właśnie bloga ale mam problem bo chce dodać kategorie, wiesz ten pasek pod tytułem bloga, bo na razie mam tak jakby wszystko ,,surowe'' i gdybyś mogła mi pomóc. Jeszcze raz bardzo podoba mi się ten post ;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe