Tag: About me

16:41

Hej.Dzisiaj mam dla was post, w którym na początku możecie mnie lepiej poznać. Jest to tag: about me.

 1.Jak masz na imie?
Natalia.

2. Kiedy masz urodziny?
3.11

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Nie studiuje jeszcze. Jak byłam mała zawsze chciałam być modelką.

4.Czy masz chłopaka?
Nie.
















5.Jakiej muzyki słuchasz?
To co mi wpadnie w ucho, ale przeważnie jest to pop.



6.Czy pracujesz?

Nie.

7.Czego szukasz w drugiej osobie?
Wsparcia i zaufania.

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
 Do mamy,ale raczej radze sobie sama z problemami.

















 9.Ulubione jedzenie?
Kocham makaron. Mogłabym tylko jego jeść.


10.Ulubiona część garderoby?

Stanowczo leginsy.
11.Czy masz zwierzątka?
Tak. Mam królika i kota. 
12.Ulubione miejsce?
Mój pokój i miejsce dowodzenia, czyli biurko.

13.Czy masz drugie imię?
Tak, Maria.

14.Ulubiony przedmiot w szkole?
 Zajęcia fotograficzne. Chyba dlatego, że praktycznie nic na nich nie robimy. 

15.Ulubiony napój?
Tymbark.

16.Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Płyta Dawida Kwiatkowskiego  9893. Ciągle słucham, kocham i nie mam jednej piosenki, bo wszystkie są genialne.
17.Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Jeśli chodzi o dziewczynkę to: Alicja, Dominika, Hania albo Roksana, a jak chłopak to: Kacper, Ksawery, Tomek albo Piotrek.



18. Czy uprawiasz jakieś sporty?

Nie, ale staram się czasami poćwiczyć na brzuch.


19.Ulubiona książka?
Seria Pretty Little Liars.






















20. Ulubiony kolor?
Pomarańczowy i biały.

21. Ulubione zwierzątko?
Koty, psy i króliki.

22.Ulubione perfumy?
Nie mam perfumy, ale jest to mgiełka Malina i Hibiskus.






















23.Ulubione święto?
Wigilia.

24.Czy skończyłaś liceum?
Nie, bo chodzę jeszcze do gimnazjum.

25.Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Byłam 3 razy.

26.Czy mówisz w innych językach?
Potrafię się porozumieć po angielsku i trochę podstaw niemieckiego.






















27. Czy masz rodzeństwo?
Nie.

28.Ulubiony sklep?
Stradivarius, Sinsay, Tally Welly i H&M.

29.Ulubiona restauracja.
Jak można zaliczyć McDonald to on.

30.Czy lubisz szkołę?
Mimo testów, pytań i kartkówek TAK,

31.Ulubiony youtuber?
Bardzo lubię Karoline ze Stylizacje2, Asie z PannaJoannaMakeUp i Sare z kanału Ssarusska.

32.Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy Gio.
 33.Ulubiony film?
Iluzja, Miasto Kości, Last Vegas.

34.Ulubiony program w telewizji.
Top Model, jeżeli o to chodzi.

35.PC czy Mac?
Nie mam żadnego, więc trudno powiedzieć, ale raczej  Mac.

36. Ile masz wzrostu?
165 cm, a chciałabym 170.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. ja też uwielbiam leginsy ! :) i też mam królika :D
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe