Wieczorna pielęgnacja twarzy.

15:41

Hej !



Dziś do domu wróciła przed 16, wiec wiadomo ze  światło było straszne. No nic, ale temat się znalazł. Mam dla was moja wieczorna pielęgnację  twarzy. Każdy z produktów jest godny uwagi.



♥Mleczko oczyszczające Nivea- stosuje go od miesiąca i mogę powiedzieć ze jest w porzadku. Oczyszcza twarz nie podrazniajac jej. Ma za zadanie zmyc nasz makijaz z czym radzi sobie w 100%. Kupiłam go w Super-Pharm za ok.10 zł. 

















♥Żel do mycia twarzy z Nivea- stosując go jakiś czas wiem ze jest dobry. Myje twarz, ale nie zauważam, aby coś więcej z nią robił. Po prostu czuje ze jest oczyszczona i to wszystko. Kupiony w Rossmannie za ok.10 zł.
















♥Tonik oczyszczający Nivea-  używam go codziennie i mogę stwierdzić,ze jest genialny. Najlepszy tonik jaki do tej pory miałam. Oczyszcza skórę i sprawia ze jest matowa. Czuje ze moja cera ma się świetnie. Kosztuje 15 zł w Rossmannie, ale wart swojej ceny. 

















♥Krem do twarzy z Nivea- jeden z lepszych kremów nawilżających jakie miałam. Lekki i nie uczula co najważniejsze. Koszt to jedyne 5 zł w Rossmannie. Nie drogi, a naprawdę dobry.
















Czasami użyje pilingu albo maseczki co zdarza się bardzo rzadko. Nie stosu jena noc tez balsamów do ust, bo nie są mi potrzebne na noc. I to było by na tyle z pielęgnacji. :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mam takie samo mleczko i nawet fajnie się spisuje :)
    Zapraszam też na mojego bloga! Spodoba ci cię to skomentuj lub dodaj do obserwatorów :)
    www.allleexx-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny blog, świetny post! ♥ Naprawdę bardzo mi się tu podoba. Zdecydowanie będę zaglądać częściej, więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi na moim blogu abym mogła się odwdzięczyć, a jeżeli nie to po prostu zignoruj to pytanie ^^ Jeszcze raz, fajnie tu!♥

    OdpowiedzUsuń

Subscribe