Wigilia klasowa 2013

20:45

Hej.



Dzisiaj był najlepszy dzień w szkole. Mięliśmy wigilie klasowa. Był to najlepiej spędzony czas z nimi. Szkoda ze była to ostatnia wigilia z ta klasa. Było pełno robionych zdjęć z każdym. Ja jeszcze nie dostałam ich zgranych od przyjaciółki. Już nie mogę się doczekać  aż je zobaczę. Najbardziej cieszę się z jednego. Na koniec z dziewczynami  popłakałyśmy się na pożegnanie, nie wyobrażam sobie naszego rozstanie na koniec roku . Mieliśmy tez opisać na kartkach każdego z klasy i potem dostawaliśmy koperty , w których były one wrzucone, mamy je otworzyć w Wigilie. Musze czekać jeszcze 4 dni. Potem wyciągnęłam przyjaciółkę, żeby zrobiła mi kilka zdjęć w co byłam ubrana. I oto one. 
























sweter-house /spodnie-stradivarius/buty-economico/naszyjnik-pepco

You Might Also Like

1 komentarze

  1. śliczne zdjęcia. ja jakbym miała taką kopertę to bym chyba od razu otworzyła i zobaczyła co o mnie piszą. :)
    obserwuję
    zapraszam do mnie:
    http://julia-juuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe