40 faktów o mnie

18:27

hei.
Dzisiaj mam post z 40 faktami o mnie. O wielu z nich dużo osób nie wie, wiec zapraszam.



1.Mogłabym jeść tylko makaron i ryż.
2.Uwielbiam kiedy przyjaciółka u mnie nocuje.
3.Chodziłabym tylko w legginsach.
4.Uwielbiam czytać książki.
5.Nienawidzę ananasa.
6.Chciałabym mieć tatuaż, ale nie wiem dokładnie gdzie.
7.Moje marzenia zaczynają się spełniać.
8.Maluje się od pół roku.
9. Aparat na zębach mam od czerwca.
10.Przeraźliwie boje się węży.
















11.Zawsze mam gumkę na ręce.
12.Nie lubię filmów romantycznych.
13.Nigdy nie używam balsamów do ciała.
14. Praktycznie nie wychodzę nigdy w dresach i bez makijażu.
15.Kiedy byłam mała rozcięłam czoło.
16.Ciągle coś jem.
17.Nie zasnę bez skarpetek.
18.Uwielbiam oglądać programy kulinarne.
19.Prawie mdleje na widok krwi.
20. Jestem śpiochem.

 
















21.Nie zbyt lubię jeść w restauracjach.
22.Czystą wodę piję jak muszę.
23.Jednak wolę torebki niż plecaki.
24.W moim pokoju kwiatki szybko umierają.
25.Dla mnie kawa to fuuuu.
26.Kiedyś co 4 dni robiłam sobie maseczki.
 27. Kocham śpiewać.
28.W domu nigdy nie myję naczyń.
29.Potrafię płakać ze szczęścia.
30. Rano nigdy nie mam czasu.

 

















31.Chciałabym perfekcyjnie mówić po angielsku.
32.Nie potrafię się zgubić w żadnym polskim mieście.
33. W szkole na wf w piłkę nożną przez ok.6 lat grałam 5 razy.
34.Przyjaciele mówią, że byłabym dobrą aktorką.
35.Przeważnie nie odbieram telefonu.
36. Mam dziwną motywację.
37.Nie lubię być upominana.
38.Zawsze w szkole mam wzorowe zachowanie.
39.Chciałabym zapisać się na siłownie.
40.Kiedy nie mam co robić to rysuję proste kreski.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Jakie masz świetne włosy. Fajne fakty.
    Obserwuje i mam nadzieje że zrobisz to samo.
    dusska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe