Było-minieło

14:15

No i po urodzinach. Było naprawdę fajnie. Ja byłam już u koleżanki na 15 i pomogłam jej wszystko przygotować, potem wszyscy się zaczeli schodzić. Oczywiście najpierw był tort, a potem nasza,,sesja zdjęciowa " jeśli tak to można nazwać. Puszczałyśmy lampiony, które tak ślicznie wyglądały na niebie, jak spadające gwiazdy. I potem totalny odpał, nasze tańce. Jak zaczęłyśmy tańczyć,to już nie mogłyśmy przestać. Za godzinę przychodzi do mnie przyjaciółka i przygotowujemy się do koncertu, mimo tego, że jest dopiero za tydzień.






You Might Also Like

3 komentarze

  1. Lampiony są przepiękne . U mnie w Częstochowie puścili kiedyś 200 lampionów z okazji jakiejś tam rocznicy . Całe niebo w lampionach cudowne to było !

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej to naprawdę musiało ślicznie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia !

    http://soooooooogoooooooooood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe