Koncert Dawida Kwiatkowskiego

14:06

hei.
Tak jak już obiecałam miałam zdać relacje z koncertu Dawida. Koncert miał się rozpocząć o 18, a wpuszczali już o 16:50. Bardzo dobrze, że te 10 minut wcześniej, bo było -8 stopni. My wyjechałyśmy o 15. Byłam mega zdziwiona na miejscu, bo było tylko 20 osób. Potem wszyscy zaczęli się schodzić i było ok.600 osób, jak nie więcej. Jak otwarli drzwi to się zaczęła przepychanka, ale weszłyśmy szybko. W szatni każdy chciał szybko oddać kurtkę i iść pod scenę. Na wyjście Dawida czekałyśmy 50 minut. Najpierw śpiewał Patryk Kumór. No i wyszedł Dawid. Śpiewał 3 razy Na Zawsze, 2 razy Biegnijmy i inne swoje piosenki i covery. Byłą minuta ciszy dla Basi, a inni nie potrafili tego uszanować i musieli rozmawiać. Ogólnie koncert był ( nie da się opisać). Nie mogę się doczekać wakacji, bo na kolejny idę. No w sumie to ze szczęścia. O północy Dawid był jeszcze na tinychat. Potem jeszcze rozmawiałam z innymi dziewczynami. Niestety nie mam z nim zdjęcia. Ale jestem super zadowolona. A oto kilka zdjęć. Niestety te co fotograf robił widać mnie tylko trochę na jednym























                                                 A wy do jakich fandomów należycie?

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ja nie przepadam jakoś bardzo za Kwiatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham go <3
      ____________________
      WYLOSUJE 5 BLOGÓW, KTÓRYM ZROBIĘ DESIGN I POLECĘ W POŚCIE. Kliknij w link od Sheinside.
      http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

      Usuń
  2. Świetny blog, widzę że prowadzony od serca ;)
    Zapraszam do mnie mam nadzieję że nie pożałujesz ;))
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno była świetna zabawa!
    Masz genialnego bloga! Jeżeli spodoba ci się moj -zaobserwuj, postaram się odwdzięczyć!:)

    Onceethought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie należę, do żadnego;)
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super ! :) świetny wpis
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    Jeśli chcesz wywołać uśmiech na mojej twarzy to proszę o klik w banery:)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałaś świetnie się bawić :)
    Ja należę do fandomu beliebers, directioners, selenators i barbz :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że byłaś na takim koncercie :)
    Obserwuję :)
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. DAWIDA <3
    piękny wygląd bloga <3

    zapraszam do mnie :)

    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie przepadam za Dawidem Kwiatkowskim...


    Bardzo proszę o klikanie w banner Choies i linki w tym poście :))
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Dawida :)
    A tak poza tym cudowny blog. Jak się wchodzi, to aż robi się cieplej :))
    Może zajrzysz na mojego bloga? Jak ci sie spodoba- zaobserwujesz? Napewno się odwdzięcze!:*

    ♥♥♥ MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jego popularność mnie zadziwia. zadziwia mnie wybijania się przez internet. chociaż blogowanie przecież też często do tego dąży. Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o poklikanie w reklamówki. byłabym wdzięczna. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe