Recenzja kremowego mydła pod prysznic Ziaja

13:56



Hey!
Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje kremowego mydła pod prysznic.















Pomarańczowe  mydło pod przysznic z Ziaji. Kupiłam w Rossmanie za małe pieniądze czyli ok. 5-6 zł. Zakochałam się w nim od pierwszego użycia
Używam go od miesiąca i zostało mi jeszcze pół buteleczki.

Zalety:
- bardzo niska cena jak na pojemność
- łatwo dostępny(wszędzie można go dostać)
- fajna konsystencja, bardziej gęsta
- śliczny zapach obranej pomarańczy
- lekko nawilża skórę
- meg wydajny
- bardzo się pieni na kolor pomarańczowy
-nie podrażnia skóry

Wady:
- zapach nie utrzymuje się na ciele zbyt długo


Mimo tej wady, która dla innych może być zaletą, polecam wam to mydło. Na pewno do niego jeszcze wrócę.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Może kiedyś kupię ;)

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. :) Masz bardzo fajnego bloga. Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mam nadzieję, że wpadniesz też do mnie i może weźmiesz udział w konkursie lub zaobserwujesz. ;)
    http://little-black-cherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. musi przecudnie pachnieć :3

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam taki :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie piszesz, wszystko jest spójne i dobrze się czyta. Widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę, z chęcią będę tu zaglądać. ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe