Tag: Czego jeszcze o mnie nie wiecie

19:14

hei.
Dzis mam dla was krotki, luzny post, bo jestem chora. Mysle ze was tym nie zawiode.



1. Nie wiecie że czasem bywam bardzo denerwująca i dokuczliwa.
2. Straszliwie boję się węży.
3. Mam obsesje na punkcie porządku.
4. Nie wytrzymam bez telefonu, gumek do włosów, pomadki do ust




















5. Mogłabym mieć nawet 1000: butów, torebek, ubrań
6. Ślub na pewno wezmę zanim skończę 27 lat
7. Kiedy to widzę oczy mi wychodzą w negatywny sposób to dziewczyny majce 16 lat z masa pudru na twarzy i w szpilkach 16cm. W pozytywny sposób buty albo torebki od projektantów.
8. Osoby mające 15 lat i palą, piją, żeby być fajne to najgorsza rzecz na świecie



















9. Nienawidzę kiedy ktoś mnie obgaduje, a nie powie mi tego
10. Zakupy to dla mnie coś mega.
11.Zdarza mi się powiedzieć coś głupiego.
12.Zawsze muszę mieć gumkę do włosów telefon.






















13.Płaczę przy filmach i jak sie denerwuję.
14.Nie lubię kiedy ktoś narzuca mi swoje zdanie.
15.Najgorsza rzecz jaka mi się przytrafiła nie ma NAJ gorszej.
16.Jestem typem na luzie.






 






You Might Also Like

2 komentarze

  1. eh, ja tak samo płaczę gdy się denerwuję ;-;
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    Jeśli tak to zaobserwuj, a ja w 100% się odwdzięczę :D
    http://allex-xo.blogspot.com/2014/01/your-type-of-music-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie jest mieć coś wspólnego z inna blogerka :)

      Usuń

Subscribe