20 pytań

11:36



Hei.
Jestem dzisiaj jeszcze w domu, ale choroba powoli mija dlatego jutro ide do szkoly z czego się cieszę. No, ale mam dla was odpowiedzi na kilka pytań.
1.Czy dzielę z kimś pokój?
Nie w moim pokoju ,,mieszkam” sama.

2.Ile mam par butów?
17

3.Co zamierzam robić w przyszłości?
Chciałabym pracować w gazecie typu HOT albo być prywatnym trenerem albo być organizatorka przyjęć. Zapewne żadne z tych nie wypali, wiec nie wiem. 

















4.Wolałabyś chodzić po polskiej czy angielskiej szkoły?
Fajnie byłoby pochodzić do angielskiej, bo nigdy nie chodziłam, a słyszałam dużo dobrych opinii, a wszystkie lata chodzę do polskiej, wiec chyba chciałabym chodzić do angielskiej tylko trzeba język znać dość dobrze.


5.Czy mam jakieś szpilki albo koturny?
Mam dwie pary szpilek i jedne koturny.

 














 

6.Jaki jest twój ulubiony sklep?
Stradivarius, H&M, Sinsay, Hause, New Yorker.

7.Od kiedy się maluję ?
Od początku 3 gimnazjum.

8.Na ilu poduszkach spię?
Na dwóch, ale mam jeszcze 3 na łóżku.
















9.Jakie seriale oglądam?
Uwielbiałam 90210, ale się skończył. Aktualnie oglądam Wawa Non Stop( oile to jest serial) i Rodzinka.pl

10.Gdzie byłam za granicą?
Słowacja, Ukraina, Litwa, ale w te wakacje trochę się nazbiera jeszcze.


11.Ulubiony przedmiot w szkole?
Zajęcia fotograficzne i Angielski.
















12.Ile mam wzrostu?
Chyba 165.

13.Czy dostaje kieszonkowe?
Tak.

14.Kogo najczęściej słucham(chodzi o muzykę) ?
One Direction, Dawid Kwiatkowski, Miley Cyrus. 
















15.Kogo oglądam na polskim YouTube?
Naprawdę dużo osób. KIedys zrobie o tym post.

16.Wolę lato czy zimę?
Zdecydowanie lato.

17.Gdzie spędze wakacje 2014?
Jadę do Francji chyba. Może jeszcze Chorwacja, chociaż to nie jest pewne. I możliwe, że do Katowic. Reszta sama się okaże.
















18.Co jem na przerwach szkole?
Kanapkę i coś słodkiego.

19.Co lubię jeść na śniadanie?
Owoca, jogurt albo kanapkę.

20. Co zakładam do szkoły?
Koszulka, sweter i rurki.


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja śpię chyba na 10 poduszkach, też mam 165 wzrostu! Ładna koszula ;)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wierze, że weszłaś na mojego bloga :)
      obserwuje i komentuje każdy post u ciebie

      Usuń
  2. Ja kiedys chciałam być dziennikarką,taka która przeprowadza wywiady z znanymi osobami :P
    Obys była tą projektantką albo pracowała z gazecie :D
    Ja za butami na obcasie nie przepadam,wole luzny styl <3

    iska-iskaa.blogspot.com ------ jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń

Subscribe