Bay January

14:25

hi.
No i koniec. Wszystko co było dobre minęło. Skończyły się wyjazdy na kręgle, zakupy, ferie minęły i do szkoły pasuje pójść. Ja cały czas jestem chora. Nawet nie wiem czy pójdę do szkoły w poniedziałek, a mamy ,,wycieczkę" do kina. Dzisiaj specjalnie wstałam i się pomalowałam, bo chciałam dodać ładne zdjęcia. Strasznie się źle czuje, bo musiałam odwołać lekcje śpiewu. Śnieg cały czas sypie i wiatr wieje bez umiaru, teraz przyszła prawdziwa zima. Wczoraj skończyłam czytać książkę Pretty Little Liears. Tak mnie wciągnęła, że zaczęłam już kolejną część. Ostatnio po nocach nie mogę spać. Jedyne co sprawia, że zasnę to słuchanie muzyki.





You Might Also Like

2 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :D
    Ja dopiero mam ferie :) tylko niestety u mnie już nie pada śnieg ;(
    obserwujemy ?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, fajnie czyta się twoje posty ;>
    Zapraszam do mnie ;> foreverandsmile.blogspot.com
    Zaobserwuj i napisz w komentarzu a ja się odwdzięczę ;)
    OBSERWACJA=OBSERWACJA

    OdpowiedzUsuń

Subscribe