Dzień Kobiet

12:10

hejo :)
Wczoraj był Dzień Kobiet. Kolejne święto, którego ja nie obchodzę. Kolejne święto, które dla mnie jest, bo jest. No, ale dostałam ładnego kwiatka od kolegi z klasy jak każda inna dziewczyna. Jak w każdą sobotę pojechałam na lekcje śpiewu. Wcześniej spotkałam się z koleżanką, którą poznałam na stronie Dawida Kwiatkowskiego. A na koniec dnia poszłam z przyjaciółką na zakupy gdzie nic nie kupiłyśmy. Pierwszy raz zrobiłam sobie zdjęcia w budce. Nie każde wyszły najlepiej, ale są :D 

Od jutra zaczynam rekolekcje co oznacza brak lekcji w szkole. Tak się cieszyłam, że to tydzień odpoczynku od nauki, a co się okazało, że trzeba napisać na jutro dwa referaty. W czwartek do tego kartkówka z niemieckiego i kolejny test do bierzmowania. Z moich ćwiczeń na brzuch nic nie wyszło. Przestałam je robić regularnie, a na brzuchu już zaczęły pojawiać się pierwsze znaki. Nie chcę tego zostawić, wiec zaczyna jutro od początku wszystko. A wam życzę miłej niedzieli.




You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ostatnie zdjęcie jest takie ładne..! Ja niestety nic nie dostałam na Dzień Kobiet. Chłopaki z mojej nowej klasy chyba najzwyczajniej w świecie zapomnieli..ahh.Dziękuję i tobie też miłej niedzieli ;)

    aaaaga.blogspot.com
    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, lubię oglądać takie robione za zewnątrz :)
    My od kolegów z klasy dostałyśmy po tulipanie , ale jednak coś jest xd

    U mnie nowy post , może zajrzysz i zostawisz coś po sobie ?
    wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)
    Może obs za obs ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te całe przygotowanie do bierzmowania mnie złamują ;-; muszę się nauczyć ok. 60 pytań, ale połowę już zadałam na 5 ;>

    Wpadniesz? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <3

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, blog, autorka! Nie mogę się doczekac następnych notek :)
    ______________________
    Zapraszam do mnie:
    http://anonymous-angelika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie zdjęcie jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe