Natu Ocenia: Nicki Minaj

09:20



Hei
 Mam dla was cos czego jeszcze nigdy nie było na moim blogu. Wymyśliłam taką serie: Natu ocenia… Dzisiaj przychodzę z taką osobą jak Nicki Minaj.  Dla mnie osobiście jest to ciekawa osoba.


Nicki Minaj jest oczywiście  piosenkarką, którą lubię. Naprawdę ma na imię Onika Tanya Maraj, czego niedawno się dowiedziałam. Ma 32 lata. Przed sprawdzeniem byłam pewna, że ok.25.  Głównie śpiewa pop, czyli to co ja słucham. Najbardziej podobają mi się piosenki: Starship,  Super Bass, Pound the Alarm. 
 


Uchodzi ona za jedną z plastikowych postaci show-biznesu.  W wywiadzie czy poddała się operacjom plastycznym twarzy stanowczo zaprzeczyła. Nicki nie odniosła się do plotek o tym, że  jej pośladki nie są naturalne. Tak się składa, że na zdjęciach z początków jej kariery ma mniejszą pupę, niż obecnie.

Ja u Nicki bardzo lubię jej włosy. Miała już przeróżne kolory. Zaczynając od różowego, po blond, czarny, rudy, a nawet dwukolorowe. Ma mocne makijaże co jest jej kolejnym znakiem rozpoznawczym. W teledyskach jest dość często w strojach kąpielowych albo w bardzo podobnych ubraniach. Są osoby, którym się to podoba, inni krytykują to, a innym jest to obojętne.
Nicki Minaj jest osobą można powiedzieć, że nieobliczalną. Mam na myśli skandal na gali jak i jej kolory włosów. Wie jak zainteresować media. Jako piosenkarkę ją cenię, a jej piosenki lubię . Chciałabym pójść na jej koncert, aby zobaczyć ją na żywo. 


A wy co sądzicie o Nicki Minaj?
Podoba wam się taka seria?
Jeśli tak to jaką kolejną osobę chcecie?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Seria bardzo pomysłowa :)
    Nie przepadam za Nicki, ale post bardzo fajny!

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba taka seria ja nawet lubię jej piosenki :) OOO zrób taką serię z Dawidem Kwiatkowskim

    Pozdrawiam Miki
    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny design :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie chce jej oceniac, bo jej nie znam. ludzie gadaja ze to ... itp po jej wygladznie.

    http://h-ss-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post!!!
    You have a great blog, follow you now.
    I hope you reciprocity in Bloglovin!
    Kisses :)

    http://www.etlittlethings.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz :) Masz baaaardzo ładny blog, podoba mi się tu! :-))

    Zapraszam do siebie, jeżeli ci się spodoba miło będzie jeżeli zaobserwujesz <3!
    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe