Targi szkół

18:29


Dzisiaj byliśmy na targach szkół. Było fajnie, dużo dowiedzieliśmy się o wszystkich szkołach. Ja na pewno idę do liceum, a nie technikum. Stało się oczywiście tak jak myślałam mam totalny mętlik w głowie i nie wiem na jaką szkolę się zdecydować. Mogę złożyć (z tego co się orientuję) tylko do 3,no a ja wybrałam 6. Na pewno nie pójdę na rozszerzona biologi, fizykę czy chemie. Z przyjaciółką mamy zamiar pojechać na dni otwarte do kilku szkół. Może wtedy będzie łatwiejszy wybór.

 Dzisiaj naprawdę się nasłuchałam o każdej z nich, można było sobie zrobić zdjęcie w budce, częstowali nas wszystkim i dawali pełno ulotek. Ja skorzystałam z takiego jakby badanie włosów i prostowania ich. W wyprostowanych czuję się o niebo lepiej i wyglądam na swój wiek ( przynajmniej dla mnie), bo nie ukrywając w puszystych mam 14 lat ;p. 



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ... nareszcie nie ma "dziubka" :) noi na jaką szkołe się zdecydowałaś? co wybierasz? oby dobrą żeby potem super prace załapać- po to się w końcu uczysz, nie?.... a włosów na siłę nie prostuj bo po co się postarzać, raz że je bardzo zniszczysz a po drugie nie lepiej być sobą?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma ''dziubka" i przez najbliższe posty nie będzie.nie mam zamiaru pisać jaka szkole wybieram, nad jaka się zastanawiam i ja wiem po co się uczę. włosy wyprostowałam tylko wtedy i od czasu do czasu mogę wyprostować.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe