100 pytań, których nikt nie zadaje

12:25

hej ;)
Co tam u was? U mnie nie najgorzej. Jutro ostatni dzień szkoły i wolne. W końcu święta i będę się mogła wyspać. No a teraz przechodzę już do Tagu.

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
    Poznanie wielu wspaniałych ludzi i możliwośc odwiedzenia wielu miejsc.
 2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
    Przy zamkniętej szafie. Nie może być otwarta.
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
    Zabieram.
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
    Tak, muszę.
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
    Hahah, nie.
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
    Praktycznie nigdy nie wycinam żagnych kuponów.
 7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
    Przez niedźwiedzia.
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
    Tak. Prawie wszędzie mam.
9. Czy masz piegi?
    Tylko w okresie wakacji, później zanikają i są mało widoczne.  
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
      Nie zawsze, a przeważnie tak. Często są to też głupie miny.

 11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
      Raczej nie ma takiego czegoś.
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
      Nie. Liczyłam kiedyś schody, które przeszłam.
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
      Zapewne jak byłam mała.
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
      Na pewno nie.
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
      Tak.
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
      Tak, ale to w podstawówce klasy 1-3
 17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
      Sama, bo telefon się raczej nie zalicza.
 18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
      Nie wiem, ale jest jednoosobowe.
19. Piosenka tygodnia.
      Passenger-Let Her Go
20. Czy podobają ci się faceci ubierający się na różowo?
      Zależy co mają różowego. Ale z reguły jakośmi to nie przeszkadza.

 21. Czy nadal oglądasz bajki?
      Nie. Chociaż jak jestem u kuzyna to jestem zmuszona.
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
      Bejbi Blues
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
      Na podwórku.
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
      Sok.
25. Ulubiony sos do nagetsów?
      Słodko-kwaśny.
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
      Zapiekany makaron z pieczarkami i serem.
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
   -Igrzyska Śmierci, Wkręceni ,Last Vegas ,This is us,Lol, Iluzja
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
      Mama.
29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?
      Nie, ale bardzo chciałam.
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
      Nie i w życiu nie zamierzam.

 31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
      Tydzień temu.
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
      Nie.
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
      Nie.
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
      Nie.
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
      Z sałatą, szynką i rzodkiewka.
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
       Tosty.
37. Kiedy chodzisz spać?
      We wakacje około 2-3, a normalnie 23-24.
38. Czy jesteś leniwa?
      Bardzo.
39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
      Za księżniczkę.
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
      Tygrys.

 41. W ilu językach mówisz?
      Płynnie po polsku i dogadam się po angielsku. Trochę coś po niemiecku.
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
      Nie.
43. Lego czy lincoln lego?
      Lego.
44. Czy jesteś uparta?
      Jestem.
45. Leno czy Letterman?
      Nie znam ich.
46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?
      Oczywiście, cały czas oglądam.
47. Czy boisz się wysokości?
      Trochę, ale nie mam lęku wysokości.
 48. Czy śpiewasz w samochodzie?
      .Zdarza się
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
      Lubię.
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
      Jeśli to co ja ,,tańczę" można nazwaćtańce to tak :D

 51. Czy używałaś broni?
      Nie używałam.
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
      Rok temu.
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
      Nie wszystkie.
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
      Nie.
 55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
      Oczywiście, uwielbiam pierogi.
56. Ulubione ciasto owocowe?
      Takie z galaretkami, nie wiem jak się nazywa.
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
      Modelką.
58. Czy wierzysz w duchy?
      Nie.
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
      Miałam.
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
      Nie.

61. Czy nosisz kapcie?
      Noszę.
 62. Czy nosisz szlafrok?
      Tylko wieczorem czasami.
63. W czym śpisz?
      W koszulce i spodenkach.
64. Pierwszy koncert?
    Majka Jeżowska.
66. Nike czy adidas?
     Nike..
67.  Cheetos czy fritos?
       Cheetos.
68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
      Orzeszki.
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
      Nie słyszałam.
70. Czy brałaś lekcje tańca?
      Kiedyś tak.

71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
      Żadnego sobie nie wyobrażałam, ponieważ nie mam rodzeństwa.
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
      Umiem.
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
      Nie.
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
      Tak.
75. Czy masz płyty gramofonowe?
      Nie mam.
76. Czy masz gramofon?
      Nie mam.
77. Czy palisz kadzidełka?
      Nie, ale świeczki.
 78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
      Tak naprawdę to chyba nie.
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
      Jest ich dość sporo.
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
      Dawida Kwiatkowskiego.

81. Gorąca czy zimna herbata?
      Gorąca.
82. Cukier czy słodzik?
      Cukier.
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
      W miarę.
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
      Potrafię.
85. Czy jesteś cierpliwa?
      Raczej nie.
86. DJ czy zespół na wesele?
      Zespół.
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
      Tak.
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
      Nie haha
 89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
      Nie lubię oliwek.
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
      Umiem.

91. Najlepsze miejsce na kominek?
      Salon.
92. Chcesz wyjść za mąż?
      Sama nie wiem, ale chyba tak.
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
      Nie mam męża.
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
      Nie chodzę do liceum.
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
      Tak, zdarza się
96. Czy masz dzieci?
      Nie, nie mam.
97. Czy chcesz mieć dzieci?
      Też nie wiem, ale chyba tak.
98. Ulubiony kolor?
      Biały, czarny, pomarańczowy.
99. Tęsknisz za kimś teraz?
      Tęsknię.
100. Czy chodzisz na fitness?
      Nie.

Uff masa pytań, niektóre dziwne, ale OK ;) Do czwartku.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Hej ! super blog, bardzo mi sie podaba, obs=obs ?
    Zapraszam do mnie ♥
    http://alexaspl.blogspot.com/
    Bardzo czesto usmiechasz sie do zdjec zauwazylam hihi ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :-) wiele o Tobie mówi :-)
    Pozdrawiam


    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wiem, ale to nie są jakieś bardzo prywatne rzeczy, tylko na luzie :)

      Usuń
  3. nareszcie tos pytania zadal, swietne odpowiedzi :*
    Zapraszam na nowy post – liczę tam na twój komentarz.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. prześwietny tag!
    simplecurls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pytania. Fajnie Ci to wyszło. Po za tym fantastyczne fotki. ~~~~~~~ nataalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie posty, świetnie ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag i śliczna koszula <3

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super notka lubie czytać takie rzeczy ! oby częściej :P
    Tak przy okazji to nowy post ! Zapraszam http://zuzaandmarta.blogspot.com/2014/04/czech-republic.html
    Obserwacja za obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne odpowiedzi

    zapraszam do mnie :))
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawych odpoweidzi udzieliłaś ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe odpowiedzi. :)
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. łoł dużo tych pytań. hehe

    ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, masz ladny blog :) Dopiero zaczynam prowadzenie bloga i chciałabym zacząć z kilkoma obserwatorami :) może jesteś chętna na wzajemną obserwację?
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna :) Fajny blog :D


    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) Proszę o opinie i zapraszam do obserwacji :*
    http://sowhaatifiloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prowadzisz bloga, a ten post jest cudowny . Fajne zdjęcia !

    Zapraszamy do nas , mamy nadzieja , że spodoba ci się nasz blog :)
    http://4-z-podworka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwujesz te osoby, które proponują Ci obserwację za obserwację? Pełno tu takich ludzi... -.- A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuje te, które mi się podobają, a jak ktoś pisze obserwacja za obserwacje to czasem zobaczę jej bloga, a jak się spodoba to zaobserwuje...logiczne, bo ja obs za obs sie nie bawię

      Usuń
  18. Urocza! Jaki wiosenny nagłówek! :)



    Pozdrawiam ciepło,
    www.IWASJA.blogspot.com
    Zachęcam do obserwowania i wpadania częściej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny post i czekam na kolejny! :) Będę tu zaglądać dużo częściej <3 Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://wiki145.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe