3 niezbędniki: Wiosenna pielęgnacja

15:03

Hej :D
Właśnie się dowiedziałam, że wygrałam konkurs na wypromowanie bloga u KLIK . Mega się cieszę, bo zawsze jak się starałam to nigdy nie wygrywałam. Może do dlatego, że było to u dziewczyn co mają po 800-1000 obserwatorów. No, ale przechodząc do tego co ma być to jest znów coś nowego. Mam 3 niezbędniki z pielęgnacji na wiosnę. 

1.Pomadki ochronne
 Dla przykładu wybrałam Baby Lisp i Carmex. Kiedy przychodzi wiosna usta zaczynają mi pękać dlatego nie wyjdę nigdy bez pomadki ochronnej na ustach. Baby Lips jak i Carmex na ustach trzymają się dobre 3 godziny. Uwielbiam je. 

2.Owocowe żele pod prysznic.
Żele pod prysznic o zapachu owoców muszą u mnie być. Te co pokazałam wyżej ich zapach pozostaje na ciele i unosi się po całej łazience, czyli coś co ja uwielbiam. Na wiosnę nie lubię zapachów ,,ciężkie".

3.Maseczki
Wiosna to czas kiedy mam największą ochotę na maseczki, więc muszą być. Moje ulubione to z Ziaji. Po nich wiem, że moja twarz jest czysta i czuję się o wiele lepiej. Idealna rzecz na wiosnę.


W czwartek powinna pojawić się recenzja, ponieważ ostatnio 3/4 osób się spodobało ;)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Używam tych samych produktów :)
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również kocham baby lips, a ten żel pod prysznic z avon pachnie fenomenalnie <3

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)
    obs za obs?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą samą Baby Lips, a tego Carmex'a również polecam :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie maseczki to prawdziwy niezbędnik :D
    Obserwuję, bo masz świetnego bloga, miło jakbyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z ulubieńcami marca (m.in. kosmetyki Stay Matte, strona vinted.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, muszę się przejść po te maseczki, bo tych nie próbowałam, a szczerze przydałyby mi się! : D Jeśli chodzi o Baby lips to mam różową pomadkę i nie przypada mi do gustu, ze względu na to, że farbuje usta na zbyt dla mnie różowo, wolę raczej nie rzucający się w oczy kolor :)
    http://przez-pasje-do-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja maseczek nie używam, ale żele i pomadki na pewno wypróbuję!

    swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, musimy wypróbować te maseczki.
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi miło :) mam nadzieję, że komentarz nie był "kopiuj- wklej" z tym że zaczynasz obserwować- tak czy siak podoba mi się tu, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bylo kopiuj-wklej :) naprawdemi sie u Ciebie podoba i obserwuje ;)

      Usuń
  10. Carmex i BBY Lips najlepsze <3
    Liczę, że skomentujesz u mnie, bo chcę wiedzieć, jakie rzeczy czynią Ciebie szczęśliwszą : )
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. baby lips :D
    Wiem, że każdy go kocha ale musiałam to napisać :)
    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te mgiełki a Avon <3

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mgiełki sa najlepsze
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tu! Będę częściej wpadać! :))
    OBSERWUJĘ! (jeśli ty mnie nie za obserwujesz to przestanę obserwować Ciebie)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog :)
    co powiesz na wspólną obserwację?
    jak tak to zaobserwuj i daj znać a ja na pewno się odwdzięczę! :)
    obs=obs
    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe