Change

16:34


Pora coś zmienić. Chcę coś zmienić. Sama nie wiem co. Czy to jest coś w moim wyglądzie czy
charakterze, a może w ogóle w życiu.

Zacznie się od nowej szkoły. Zostało tylko 2,5 miesiąca w gimnazjum. A potem co? Trzeba wybrać nową szkołę, nową ,,przyszłość". Kolejne pytanie: Techniku czy liceum? Mam wybrane liceum i techniku, ale zdecydować się muszę na jedno. Dopiero miałam rok, a teraz już miesiąc. Totalny mętlik w głowie. Może jak pojadę na dni otwarte tych szkół to mi się lampka zapali. Nienawidzę podejmować takich decyzji, bo to moja przyszłość i muszę wybrać odpowiednio.

Kolejną rzeczą jaką chce zmienić jest to chyba coś w moim wyglądzie. Od robienia drugiej dziurki w uchu minęło 10 miesięcy. Kiedy ją robiłam wiedziałam, że będę chcieć kolejną. Już wiem, że w czerwce(raczej) idę z przyjaciółką robić sobie kolczyki. Ja trzecią dziurkę, ona drugą. Kiedy ktoś powiedział, że to jest uzależniające, że jak zrobię jedną to będę chciała kolejną śmiałam się: ,, Jak niby robienie kolczyków może być uzależniające. To tylko jeden kolczyk w uchu". No cóż. Teraz wiem, że jak zrobię tą trzecią to zaraz przyjdzie ochota na jeszcze jedną.



Co bym dalej chciała zmienić? Sama nie wiem. Przyjdą wakacje--->przyjdzie kolejny głupi albo mądry pomysł. Jak to mówią ,,Wszystko wyjdzie w praniu". Teraz wiem, że powinnam iść się uczyć to egzaminów.

Mam pytanie: 
Za miesiąc robię konkurs. Piszcie co chcielibyście w nagrodach. Dajcie kilka propozycji.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Wiem gdzie nosisz telefon w plecaku. Okradnę cię :D A. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem i już się boje xD
      Tak wiem, ze to ty...

      Usuń
  2. mozesz jakies kosmetyk..
    Zapraszam na nowy post – mogę Ci zrobić nowy nagłówek, wystarczy tam tylko twój komentarz. Liczę, że Ci się spodoba, bardzo mi na tym zależy :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak już pójdziesz do liceum/techników to bardzo dużo rzeczy się zmieni ;) a te rzeczy zmienią po części Ciebie. Pozdrawiam ;*

    http://tocouwielbiam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiś drobny upominek,coś w stylu kosmetyku :D
    ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem,miło by było jakbyś weszła do mnie i zostawiła coś po sobie :) http://witajwmoimiswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER BLOG !!
    Wpadniesz do mnie ?! A może zaobserwujesz ? ;**
    Link : http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W nagrodę daj jakiś upominek i np. coś związane z blogowaniem :D
    Pozdrawiam, Krystian :D

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :)
    Poklikałabyś w linki od ubrań z najnowszego posta?
    + obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra cioteczna jest z twojego wieku i też ma taki problem że nie wie gdzie pójść :)



    Zapraszam :) miło by mi było gdybyś zaobserwowała lub skomentowała :)
    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny, dziewczęcy strój:)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wybrałam liceum i nie żałuję :-) chociaż co skoła to inna ;-)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe