Początek złego

16:13

No i mamy w końcu wolne od szkoły. Czas żeby odpocząć i zrelaksować się nie myśląc o nauce, szkole i zadaniach. Oczywiście nie dla wszystkich. Ja już za 6 dni piszę egzaminy. Od dzisiaj zaczynam się uczyć. Najpierw zacznę od historii i fizyki. Najgorsze przedmioty, które chcę przerobić i mieć z głowy.Wszystko sobie rozplanowałam w kalendarzu co na jaki dzień. Niestety święta jak święta trzeba spędzić czasz rodziną, a w Poniedziałek Wielkanocny mnie nie ma. Postaram się jak najszybciej wszystko zrobić. Nie mam zamiaru uczyć się też całymi dniami i nocami. Jak na wolne przystało chcę odespać, bo śpię mało. Dzisiaj wstałam przed 12 i wzięłam prysznic. Musiała też posprzątać cały dom. Czekam już na wolne w maju. Plany już są, więc się cieszę, bo będą to piękne dni.





You Might Also Like

22 komentarze

  1. Trzymam kciuki żebyś dobrze napisała testy, ja na szczęście jestem dopiero w 1 gimnazjum :)

    zapraszam do mnie na bloga : http://wiiki-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Ciebie na egzaminach :) Mnie czekają one za rok :/

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że szybko to przerobisz i odpoczniesz :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia. : ) Cieszę się, że mam to już za sobą, ale za rok czeka mnie matura, więc to chyba jeszcze większy stres i więcej przygotowań. ;o

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenie ! Trzymam kciuki :>
    Zapraszam do mnie.

    http://pamietnikjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też piszę egzaminy.Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nauce, bardzo Ci współczuję, moja siostra piszę egzaminy i wiem jak ona haruję.. Ale i tak mnie to nie ominie :( Każdy będzie musiał przez to przejść, a ty będziesz już miała to z głowy nie długo ! :))

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w tej historii i reszcie przedmiotów wiem jak to jest :( ja nienawidzę się uczyć.Zdjęcia masz bardzo ładne na pewno będę zaglądać. Jeśli zaobserwujesz naszego bloga to na 100% się odwdzięczymy

    U nas nowy post o ćwiczeniach - wpadniesz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia! :)
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeejku, masakra, ja ja pisałam testy gimnazjalne byla tylko czesc matematyczna i humanistyczna... :D no ale trzeba trzymać poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam za Ciebie kciuki! Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia :)
    Wesołych Świąt :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki mam nadzieję że testy będą proste :)
    obserwuję,jeżeli podoba ci się mój blog to skomentuj i obserwuj :)
    become-wait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia! Na pewno dobrze Ci pójdzie :)

    http://fixyourife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem tu po raz pierwszy i na pewno nie ostatni! ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma sensu cale dnie spedzac na nauce, nie da sie wszystkiego powtorzyc w kilka dni, ja bym radzila Ci lepiej odpoczac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie tylko zdążyłam historie, bo jakoś mi sie nie chce ;p

      Usuń
  18. Oryginalnie :))
    Obserwuje

    Alice-Aliceeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe