Tag: I ♥ spring

14:21

Czy tylko ja czuję już naprawdę wiosnę mimo tego, że czasami popada deszcz? Dlatego mam tag: I love ♥ spring. Wiosna to moja ulubiona pora roku na równi z latem. Trudno byłoby wybrać miedzy tymi dwoma.


1.Ulubiony wiosenny lakier?
Zdecydowanie są to odcienie pastelowe, jasne. Nie lubię granatowych, czarnych na lato. 

2.Ulubiony wiosenny produkt do ust?
Zdecydowanie Baby Lips. Na wiosnę dla mnie idealna pomadka. Nawilża i nadaje kolor. Jeśli chodzi o kolorówkę to jasne odcienie różu. 

3.Ulubiona wiosenna sukienka?
Są to te dwie. Jedna różowa w koronkę, a druga w kwiatki jak na wiosnę przystało. 




4.Ulubiony kwiat?
Zawsze bez względu na pogodę uwielbiam tulipany i storczyki.

5.Ulubione wiosenne akcesoria/szale?
Ja na wiosnę nie nosze raczej żadnych apaszek ani nic. 

6.Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący?
Uwielbiam motywy kwiatków, koronki i pastele na ubraniach. 

7.Ulubiona wiosenna świeczka.
Chyba taka z Rossmanna.

8.Ulubiony wiosenny zapach.
Mgiełka z Avonu o zapachu Malina i Hibiskus. Zdecydowanie.

9.Jaka jest u Ciebie pogoda?
Pogoda ciągle się waha. Raz świeci słońce i jest 18 stopni a raz  deszcz.

10.Co jest najlepsze w wiośnie?
Ta pogoda. Słońce. Święta. Można robić zdjęcia na podwórku :D

11.Czy lubisz wiosenne porządki?
Ja nie robię typowych porządków wiosennych. Tylko poprostu sprzątam.

12.Twoje plany na przerwę świąteczną?
Na pewno spędzę je z rodzina w domu i mam zamiar uczyć się do egzaminów.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Super post! :-) , kot- zdecydowany mistrz drugiego planu :-) , pozdrówki :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :)
    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też kocham wiosne za to że mogę robić swobodnie zdjęcia na dworze :)
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia
    aalwaysbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej Jaki piękny blog *.* Widać że włożyłaś w niego dużo pracy. Oby tak dalej (y)
    Będę tutaj często wpadać <3
    Zapraszam do mnie
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten TAG, jest super ;D
    Fajnie Ci wyszedł ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, jeśli poklikasz w czerwone linki w poście, masz szansę na wygraną 4 bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag :)

    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi:)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia, uwielbiam wiosnę♥

    its-l0vely.blogspot.com | zapraszam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie zrobiłaś ten tag , ja też go wstawiłam ostatnio na blogu

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny tag i zdjęcia :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe