25 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą

15:27

Właśnie wczoraj wróciłam z wycieczki klasowej i nie byłam w stanie nic napisać, bo była strasznie zmęczona i nie wyspana. Dzisiaj nie byłam w szkole, dlatego wstałam później i pojechałam na rolki, a było około 30 stopni. A teraz tag: 25 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.

           ♥ przyjaciele  ♥ idole  ♥ chodzenie na zakupy ♥ makijaż ♥ czytanie książek ♥ słodycze

            ♥ robienie zdjęć ♥ ciepła herbata ♥ pisanie postów ♥ słuchanie muzyki ♥ oglądanie seriali

               ♥ moje łóżko  ♥ podróżowanie ♥ wakacje ♥ morze ♥ śpiewanie ♥ wiosna ♥ conversy
       
                 ♥ szminki ♥ tymbark ♥ koncerty ♥ marzenia ♥ długie spacery ♥ słońce ♥ zwierzęta

                                                       Zapraszam na mojego Instagrama

You Might Also Like

13 komentarze

  1. I warto o nich pamiętać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie makijaż także uszczęśliwia, taka chwila relexu podczas dnia ;)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham taki rodzaj postów :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. super;) że tyle tego jest :)


    ps. a u mnie? MAKIJAŻ DLA PAŃ, KTÓRE LUBIĄ KLASYKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze duzo rzeczy mamy wspolnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość rzeczy uszczęśliwia nas obydwie ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość z tych rzeczy także mnie uszczęśliwia!

    zapraszam: http://prosty-blog-o-niczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądanie seriali, pisanie postów, zwierzęta, długie spacery i wiele innych z twojej listy znajduje się także u mnie <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste rzeczy, a ile radości :-) ;-)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe