Dzień Matki

18:55

No i mamy dzisiaj Dzień Matki. Złożyłyście już mamie życzenia? Ja w sobotę dokupiłam kilka rzeczy i w ten sam dzień dałam mamie. Wiem trochę szybko, ale cóż. Zamówiłam zestaw kosmetyków z Shinybox i dokupiłam nowe słuchawki do telefonu. Przynajmniej wiem,że to nie będzie stało bez użytku. Jak już pisałam byłam wczoraj nad Soliną po raz kolejny od 4 lat. Stęskniłam się za tym miejsce. Oczywiście to nie była odpowiednia pora na kąpiel dlatego tylko weszłam do wody po łydki. Nic nie kupowałam z czego się bardzo cieszę, bo ostatnio z portfela uciekło mi trochę pieniędzy.Wszystko co kupiłam w dwa miesiące pokaże wam w środę. Koniec roku zbliża się coraz bardziej, a oceny stoją w miejscu. Najbardziej denerwuję się chemią, bo nie wiem kiedy to poprawie. Teraz czeka na mnie WOS.



A wy co kupiłyście mamie na Dzień Matki?

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ja zrobiłam laurkę i kupiłam mamie poduszke z napisem "Najlepsza mama na świecie!"
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są takie praktyczne prezenty:) ja tez dalam prezent przed czasem ale z tego względu że mieszkam zbyt daleko aby dzis moc przy niej byc.. z siostrą kupiłysmy jej karnet do kosmetyczki na kilka zabiegów aby mogla się zrelaksowac :)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na pokaz zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mojej Mamie podarowałam czekoladki :-) fajny mz uśmiech, o! Zapraszam: www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia !!

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)) Jestem tu pierwszy raz, ale pod wielkim wrażeniem ;*
    Będę wpadać tu częściej :))

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swojej Mamie kupiłam balsam, kolczyki i czekoladki :)
    ☯ Mój blog <- klik ☯

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez musze trochę poprawic :/
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw kosmetyków i pobyt w spa ♥
    Obserwujemy? Odpisz u mnie ;p Będę wdzieczna jak klikniesz w banner FakeTattoos.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mojej mamie kupiłam czekoladę.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma co ukrywać. Teraz jest najgorszy czas dla uczniów :( Powodzenia życzę ;)

    http://lavvenderlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe