Wyprzedaż w Rossmannie -49%

17:30

Ostatnio w Rossmannie było strasznie dużo przecen -49% na całą kolorówkę. Podzielili to na 3 kategorie:twarz, oczy i paznokcie z ustami. Trochę się tego uzbierało,więc mogę kilka rzeczy pokazać. Na pewno nie kupie nic do wakacji. Wydaje mi się,że zaoszczędziłam około 100 zł. 

I tydzień:Twarz, czyli podkłady, pudry, bronzery,korektory i róże.
Podkład Rimmel London Wake me up/Krem BB Maybeline New York Dream Pure
Puder Rimmel London Stay Matte

II tydzień:oczy, czyli tusze, cienie, kredki i eyelinery
Tusz do rzęs z Maybeline New York The Rocket Volum Express

III tydzień-usta i paznokcie czyli szminki, błyszczyki, konturówki do ust, lakiery i odżywki do paznokci.
Szminki Rimmel London( jedna z serii Kate) 

 
Lakiery: Rimmel London 60 Seconds/Vibo Celebuty Nails/ Miss Sporty/ 
Maybeline London Color Rama

To co planowałam kupić to mam. Cieszę z tych zakupów i oby takich przecen było więcej ;)

Zapraszam na mojego Instagrama

You Might Also Like

15 komentarze

  1. ja nic nie kupiłam,bo nie mam tego u mnie w mieście niestety :(

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzięki tym przecenom też bardzo dużo zaoszczędziłam zdecydowanie powinno ich być więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. zakochałam się w tym blogu, jednym słowem jestem pełna podziwu za czas jaki wkładasz w tego bloga.


    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o to fajna przecena ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html
    kliknij w linki choies i sheinside jesli mozesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zakupy zrobiłam troszkę mniejsze, uwielbiam tusz rocket! Mój ulubiony ;))
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory lakierów :)

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie kupiłam kompletnie NIC! No nic.. Gratuluję zakupów :)

    Chciałabyś nowy nagłówek na bloga? Jeśli tak, napisz do mnie na e-mail znajdujący się w pasku bocznym na moim blogu! :)
    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobisz kiedyś recenzje tuszu z Maybeline New York The Rocket Volum Express ?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy, ja też musiałam skorzystać z promocji :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz albo zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No to widzę że zakupki się udały :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i daj znać-na 100% się odwdzięcze !
    Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zrobiłam trochę mniejsze zakupy :) Śliczne kolory lakierów :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe