Tag: Cloest Confidential

10:00

Hej :) I już są oficjalne wakacje! Właśnie w tej chwili kiedy czytacie ten post ja spędzam czas z moją przyjaciółką  która była u mnie na noc.Teraz czas na kolejny tag na moim blogu. Ostatnio strasznie dużo u mnie stylizacji i tagów haha.

1.Co jest najstarszą rzeczą w twojej szafie?
Chyba ta biała spódnica. Mam ją już od 6 lat i jest w świetnym stanie.Uwielbiam ją nosić szczególnie w lato.

2.Co jest najnowszą rzeczą w twojej szafie?
Ta podkoszulka. Z tyłu ma jeszcze wycięcie na plechach. Idealna na wakacje. 

3.Co jest najdroższą rzeczą?
Nie mam takiej, ale to te spodnie raczej. Przeważnie najdroższe są u mnie spodnie.

4.Co jest najtańszą rzeczą?
Na pewno coś z lumpeksu i wybrałam tą koszulkę.

5.Co ci się podoba, a innym nie koniecznie?
Ta marynarka.

6.Jaka rzecz była największą stratą pieniędzy?
Zakup tej bluzy. Miałam ja na sobie tylko raz, a sporo kosztowała.

 7. 3 ulubione rzeczy z Twojej szafy?
Zdecydowanie to moi ulubieńcy :)



You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ładna koszulka z nadrukiem "LA" :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ta bluza pod pytaniem 6. W wolnej chwili zapraszam do mnie. Miło będzie jeśli skomentujesz, zaobserwujesz, a może mój blog przypadnie ci do gustu i odwiedzisz go częściej. Dopiero zaczynam, dlatego nie jest łatwo, ale mam nadzieję że wejdziesz i mi pomożesz. Piszę w stylu lifestylowym. Posty głównie o codzienności, ale znajdą się tematyczne. http://meryandret.blogspot.com/ Pozdrawiam i z góry dziękuję za wejście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bluza z literą A! :)

    http://dominiiczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy tag, kiedyś również go przedstawię w swoim poście :)
    Nawet mi się podoba ta marynarka (:

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj najwięcej pieniędzy wydaję na buty oraz na kurtki... W szczególności kurtki zimowe i buty są meeega drogie ...

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. California top ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba tez zrovie ten TAG :))

    Zapraszam do mnie!
    The-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Może Ci się spodoba i zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ubrania ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najwięcej pieniędzy wydaje na buty i koszulki - nałóg ! :D

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tag :D Świetna jest ta marynarka i bluza, której nie nosisz, też jest ładna, trafia w mój gust :)
    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka bardzo mi się podoba! I bluza którą miałaś na sobie kilka razy też mi przypadła do gustu:)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może coś u nas przyciągnie Twoją uwagę i znajdziesz u nas coś dla siebie
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Paulina:)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe