Ulubieńcy maja

10:30



Maj mi miął błyskawicznie. Już mamy czerwie, sama w to nie wierze. Wczoraj nie dałam rady nic napisać, bo cały dzień leżałam obolała po koncercie Dawida Kwiatkowskiego, który był w sobotę. Ja na niego pojechałam  o 6 rano, ale na miejscu byłam o 7 i czekałyśmy w pierwszym rzędzie. Coraz więcej osób przychodziło to zaczęło się przepychanie. Ochroniarze nie dawali rady i byli zdenerwowani. Potem w końcu Dawid wyszedł i śpiewał. Z dziewczynami bawiłyśmy się mimo to fajnie. Niestety nie mam zdjęcia ani autografu. Z nami bawił się też Jankes. Po koncercie większość osób pojechało na pogotowie. Ja idę dzisiaj do lekarza z ręką, bo nie zbyt mogę nią ruszać i trochę bolą mnie żebra. 


Przechodząc do ulubieńców mam ich kilka. Pierwszą jest prostownica, którą uwielbiam.Włosy po niej świetnie wyglądają i bardzo szybko się nagrzewa co jest wielkim plusem.Po prostu ja uwielbiam. I jest ona firmy REMINGTION.
 Jedyną rzeczą z kosmetyków jest zmywacz do paznokci z Essence. Pachnie kokosem i jego zapach jest przyjemny. Praktyczna butelka. Świetnie radzi sobie ze zmywaniem, w moim przypadku wystarczy przejechać dwa razy i nie ma lakieru, wiec warto wypróbować.
 Nie mam ulubionego jedzenia, ale mam napój. Jest to nic nadzwyczajnego, bo czysta truskawkowa woda. Nie wiem czemu, ale tak mi smakuje,że piję ją codziennie. Nawet po dwie butelki. 
 Jeśli chodzi o programy w telewizji to mam dwa różniące się od siebie. Oglądałam w każdą sobotę The Voice of Poland. Uwielbiam programy muzyczne, a w tym był nauczyciel z mojej szkoły muzycznej, który doszedł prawie do finału. Drugim był program kulinarny Hells Kitchen. Jest on inny w porównaniu do Top Chef. 

  O muzyce nie będę się rozpisywać tylko powiem wam kilka piosenek, które słuchałam cały maj. Są to przeważnie piosenki wykonawców Young Stars.

Jula-Przed Siebie
Patryk Kumór-Zamach
Jeremi-Bez niej nie byłoby nas
Marta Podulka-Mocna

Z innych byłam na dwóch koncertach. Jak pisałam wyżej Dawida Kwiatkowskiego i na rynku śpiewał również Artur Strączek. To były dwa wydarzenia miesiąca, o których nie zapomnę.


Teraz idę do lekarza i mam nadzieję, że nic z moja ręką nie jest. Cały post napisałam prawą haha. Wyniki postaram się podać w tym tygodniu.

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Woda o smaku truskawki jest najlepsza, tak samo jak same truskawki :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie : ) co z truskawkami to najlepsze haha :D

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się. Będę wpadać częściej.

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego się nie robi dla Kwiatka :3 Ja szczerze wolę malinową wodę :)
    http://aminely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też oglądała The Voice of Poland :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietni ulubiency :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super blog ! Zapraszamy do mnie dopiero zaczynam :)
      http://infinittylife.blogspot.com
      +obserwuje

      Usuń
  6. lubię wszystko co truskawkowe, ale wód smakowych nie piję wcale :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com, może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajni ulubieńcy i fajny post :*
    Może wspólna obserwacja ? Odp. u mnie :)

    ♥♥♥♥♥♥ http://love-is-lovee.blogspot.com/ ♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej! Też jestem kwiatonator ;*
    Poklikałabyś u mnie w linki w poście? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne.
    Oczywiście się odwdzięczę!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/2014/06/colage-for-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta prostownica, fajnie, że dobrze bawiłaś się na koncercie :)

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie liczac tłumu było całkiem fajnie :)

      Usuń
  10. Ciekawie napisałaś ten post :) I bardzo ładne zdjęcia 
    Zapraszam Cię do mnie :) Może jak Ci się spodoba to ZAOBSERWUJESZ ?
    ( oczywiście się odwdzięczę )
    Key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiat *o* Ojejku <3 Kocham ! Świetny blog !!!
    http://mikabloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajni ulubieńcy, mi również się podoba piosenka Jeremiego ;)

    Zajrzysz do mnie? Dopiero zaczynam :)
    psycho-swing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog!
    obserwujemy?
    http://fashionbykasix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem fanką Dawida, jednak myślę, że jego koncert był pewnie udany :)
    Również lubię wodę truskawkową, jednak od ostatniego czasu, rzadko ją piję.

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia u lekarza, na pewno nie będzie nic poważnego :)

    Zapraszam do mnie , będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak bardzo chciałabym wybrać się na jego koncert, jak na razie na ma żadnej okazji niedaleko mojego miasta c;

    luvkarolajn.blogspot.com (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Dawida Kwiatkowskiego :)
    Proszę o klikanie w banner i linki na blogu .

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem jego wielką fanką bo mam 20 lat, ale jego akustyczna płyta mnie tak porwała że masakra <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam wodę truskawkową ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ulubieńcy! :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zapraszam! http://gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog i zdjęcia bardzo dobrej jakości. :) Posty są bardzo ciekawe, a wygląd bardzo mnie przyciągnął. ♥


    http://petmalimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej Kwiat i Patryk ! <3 najlepsi! tez tak uwazasz? :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie bym poszła na koncert Dawida :D a wodę truskawkową lubię <3

    OdpowiedzUsuń

Subscribe