#1 Dzień ze mną

22:27

hejo :) Jak wam mijają wakacje? Mi całkiem dobrze, jutro na szczęście jadę nad wodę i myślę, że w końcu się opalę. Wczoraj cały dzień spędziłam w mieście i stwierdziłam, że wam to pokaże.

Wstałam sobie koło 10 i od razu sprawdziłam czy się dostałam do szkoły, potem szybko się ogarnełam i poszłam po Patrycję i na miasto.



Po 12 byłyśmy w szkole z papierami, a potem przeszłyśmy się na rynek, bo pogoda dopisywała jak nigdy.
I dotarłyśmy do szkoły Ani. Ona zaniosła papiery, a my oczywiście zdjęcie w lustrze haha
 
 Po przejściu 8 km poszłyśmy do Millenium Hall i oczywiście obiad w McDonaldzie :D

I w końcu cel wakacji poszłyśmy z Patrycją przebić dziurkę w uch. Ja 1, a Patrycja 2 i mamy po 3 :) 
Później znów kierunek McDonald na najlepsze lody i fotel w galerii :D


I o 18 do domku. Zjadłam i oglądałam oczywiście youtube :)



 I 20 na nie planowane rowery z Patrycją do koleżanki 

Jak wróciłam do domu o 22 odpisałam na list, rozmawiałam ze znajomymi i poszłam spać :)


Zapraszam na mojego Instagrama

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Widać że fajnie spędziłaś dzień:)
    Obserwuję bo bardzo spodobał mi się twój blog !
    izz-izzy.blogspot.com
    Mam nadzieję że mój blog również spodoba się tobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz na pierwszym zdjęciu :)
    Millenium najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne foty i relacja z dnia :).Nie ma to jak obiad w Maku XD
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że miło minął Ci dzień ;*** Co do pierwszego zdania, to ja niestety nam skórę, która niestety prawie nie ulega moim chęciom opalenia się. Po prostu mogę leżeć parę godzin na słońcu i prawie nic..

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo fajnie spędziłaś dzień ;) Widać, że był udany ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na posta. Świetny outfit i ładne zdjęcia. Obserwujemy? Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pochodzę z Rzeszowa i byłam pare razy w Millenium Hall. teraz mieszkam w Krakowie.
    świetny pomysł na posta!
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie spędzony dzień :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że świetnie spędziłaś dzień! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę , że niezły był ten dzień . Jak ja bym chciała mieć blisko taką duuużą galerię-pozazdrościć ;)
    jeśli możesz-poklikaj w linki! Dziękuję ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do niej 30 minut :) to troche drogi ;p

      Usuń
  11. Cudowny post no i oczywiście blog! Przeczytałam każdy post z osobna i jestem zachwycona ♥. Oczywiście zostaje stałą czytelniczką i już nie mogę się doczekać kolejnego postu! :) Mam nadzieję, że będzie już nie długo.

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (Proszę o klikanie w linki w najnowszym poście, mam nadzieję, że pomożesz ♥)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki ciekawy post, dużo rzeczy zrobiłaś :D
    Gratulacje dostania się do szkoły :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No, pewnie dobrze się bawiłaś :)
    klaudia2003.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że dobrze się bawiłaś! :)

    Obserwujemy?
    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile fotek :) hmm ja mam w uchu tylko po 1. dziurce, jakos wiecej nie trzeba mi :P

    OdpowiedzUsuń
  16. no to widzę, że dzień się udał! :)

    neverlosehopeeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. chcialabym spedzic z toba dzien!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tak, lody w macu zdecydowanie najlepsze:) mega ciekawy pomysł na posta, podoba mi się taka fotorelacja z dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe