Common White girl TAG

09:00

Hej :) I już minął prawie miesiąc wakacji. Teraz już zaczną się moje wyjazdy. Jutro idę na rynek, bo maja śpiewać uczestnicy The Voice of Poland, a gościem będzie Justyna Steczkowska. Wszystko zaczyna się o 19, trochę późno. Mam nadzieję, że zobaczę większość uczestników. Teraz jest obiecany tag.



1. Ulubiony napój z Starbucks'a?
Nie za często tam przychodzę, ale jak mam coś pić to jest to mrożona kawa lub czekolada.

2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Razem z ubraniem się, makijażem, zjedzeniem śniadania wszystko zajmuje mi około godziny.

3. Ile "selfie" robisz sobie dziennie?
Zależy czy mam na to czas i jak wyglądam, ale jest to przeważnie od 4-5 i robię tylko jak mam gdzieś wstawić. Zdarza się, że wcale nie robię.

4. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
Jeśli chodzi o to, że kupuję --> ubieram --> wyrzucam - to nie. To by nie miało sensu. A jeśli chodzi o to czy np. bluzkę ubieram w poniedziałek i od razu potem we wtorek, to staram się tego unikać, jedynie spodnie noszę kilka razy. 

5. Instagram, tweeter czy tumblr?
Używam instagram'a i tweeter'a, tumbler też mam, ale jakoś nie korzystam. Jednak najbardziej Instagram. 

6. Kto jest Twoim ulubionym youtuberem?
Nie umiem wybrać, mam masę ulubionych youtuberów. Kilka wymienię: ALISSVLOGCHANNEL, Berry MalinowskaGlammyFreak,, littlemooonster96, McAndy, nicoleheartsmakeup21, Olciiak, stylizacje2

7. Czy jesteś shopoholiczką?
Raczej nie. Lubię co jakiś czas pochodzić sobie po sklepach, ale to tylko co jakiś czas.

8. Oddajesz ciuchy, których nie nosisz?
Ubrania, które nie noszę zawsze sprzedaję.

9. Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?
Rzadko. Czasem jak zamierzam to wstawić np. na bloga lub Instagrama to zrobię.

10. Czy nosisz makijaż codziennie?
Nie, ale większość dni w tygodniu tak.

11. Jakie masz oceny w szkole lub jakie miałaś?
Miałam średnią na koniec roku 4,5. Z niektórych przedmiotów mam lepsze oceny, a z innych gorsze.

12. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Zdecydowanie nie. Potrafię cały dzień siedzieć w piżamie i bez makijażu.

Zapraszam na mojego Instagrama

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Bardzo lubię czytać ten tag, dużo mówi o prowadzącym bloga ;)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam TAG'i :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super napisany Tag
    Na wiekszosc pytan odpowiedzialabym tak samo
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny tag, być może kiedyś pojawi się i na moim blogu :)

    h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs? + startuję z czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanie o ilosc selfie wymiotło system :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 12 bardzo często dotyczy też mnie ;D
    zapraszam http://nightsdreamall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag zdjęcia cudne <3 :)
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!
    Uwielbiam Twojego bloga!

    Zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe