Must have na lato

09:00

Przez pierwszy tydzień pogoda nie dopisywała. Teraz jest już lepiej. Ja swoje wakacje rozpoczęłam od wyjazdu weekendowego z mama i jej znajomymi. W tej chwili jestem w Krakowie z mamą i sobie zwiedzamy, a dla was mam post must have na lato. 

1.Mgiełki. Coś co każdy powinien mieć. Może być to też perfuma. Cokolwiek byle by się czym odświeżyć w ciągu dnia. 
2.Woda termalna. W wakacje zbytnio się nie maluję dlatego w upalny dzień mogę również odświeżyć twarz spryskując ją wodą termalną. 
 3. Lakiery do paznokci. W lato paznokcie maluję dość często i stawiam na jasne kolory. W grę wchodzą różne odcienie różu, żółty, miętowy itd
4.Środki antybakteryjne. Zawsze się przydadzą. Najczęściej podczas podróży.
5.Produkty do ust. Stawiam oczywiście na kolor. Jasny róż, pomarańcz. Nie zapominam też o pielęgnacji i wybieram Baby Lips.
6. Luźne ubrania. Chodzi mi tu o luźne podkoszulki,letnie sukienki i spodenki.

7.Buty. W lato nie mam zamiaru chodzić w trampkach tylko stawiam na sandałki czy japonki.
8.Wygoda. Chodzi mi tu głównie o plecak. Na różne wyjazdy wolę się w niego spakować niż torebki czy coś tego typu.

Zapraszam na mojego Instagrama

You Might Also Like

10 komentarze

  1. świetny must have na lato :) ja szczególnie stawiam na japonki, dzisiaj pojechałam w trampkach do miasta to myślałam że się ugotuje ;/

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! Ten post bardzo mi się przydał, jeśli chodzi o torbę (w sumie plecak) vintage, już planuję jego zakup. Jeśli chodzi o jakość zdjęć, staraj się robić je na białym tle, w jak najlepszym świetle, i oczywiście (jeśli posiadasz) robić je lustrzanką lub zwykłym aparatem, a nie telefonem (wiem że tych zdjęć nie robiłaś telefonem). Jak masz czas, zajrzyj do mnie:
    hero-dog.blogspot.com. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

  3. skąd te twoje mgiełki - pytam bo też planuję zakup?


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta sukienka <3
    Fajny post jak zawsze :)
    Pomożesz mi to polubisz na fb?
    https://www.facebook.com/PatrycjaKepaOfficial

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 i 6 to również moje must have!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten miętowy lakier z Essie jest prześliczny! :)

    http://froosheer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest ta sukienka w kwiatki!
    też uwielbiam takie lakiery :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli interesują Cię naturalne rosyjskie kosmetyki lub np recenzja filtra La Roche Posay Anthelios Ac to serdecznie zapraszam :)

    urodowezyciemagdaleny.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

Subscribe