Test tuszu: Meybeline The Rocket Volum

17:40

Dzisiaj jest to recenzja tuszu do rzęs i test na żywo ( jeśli tak to mogę nazwać), ponieważ pierwszy raz go używałam i chciałam od razu wam pokazać. Jedna z was już kiedyś pisała czy zrobię taki post i o to jest. Tusz kupiłam na przecenach -40%. Mi się on jak na pierwszy raz sprawdził całkiem nieźle. Nie sklejał mi rzęs, wydłużał. Jedyny minus jak można zobaczyć na zdjęciu to zostawił minimalne grudki na rzęsach. Z resztą możecie to zobaczyć sami na zdjęciach.
Przed
Po
A wy go już używałyście?

Zapraszam na mojego Instagrama :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. O, to mój ulubiony tusz, uważam, że robi świetny efekt na rzęsach ;)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, ale bardzo ładny efekt :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam swój ulubiony tusz z Rimmela więc póki co nie szukam innego :D
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! bardzo fajny efekt:)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń






  5. wolę takie co też pogrubiają :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest mój ulubiony tusz ;) Jest dla mnie idealny

    Zapraszam: http://wonderfulneed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam go, pozostaję wierna moim ukochanym Play it big z Astora <3
    sassycarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post , zresztą jak zawsze:*

    zapraszam na konkurs: ♥ Konkurs-klik
    (do wygrania post promujący i inne)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! *.*
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka! Jakie masz śliczne oczy, aż pozazdrościć. Takie długie masz rzęsy, cudownie to wygląda. To jest również mój ulubiony tusz, jak mijają wakacje, chciałabym się jeszcze zapytać? Pozdrawiam i trzymaj się kochana.

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. U mnie post z Disneylandu! :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. używam tego tuszu (czerwonego) i jestem zadowolona! :)

    nochanel.blogspot.com/-klik♥
    +obserwujemy? Spodobało mi się u Ciebie, odpowiedz u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Subscribe