5 za 10 kosmetyków

22:00

Hejo :) Jak tam u was? Ja jestem kolejne dni na wyjeździe, ale w sobotę już wracam do domu i czeka mnie ostatni tydzień wakacji. Nie mam pojęcia jak to minęło. Mam kilka zdjęć, więc będzie co dodawać, a teraz mam dla was coś czego jeszcze nigdy nie było na moim blogu, czyli 5 kosmetyków, które można kupić do 10 zł i są one godne uwagi.

1.Krem NIVEA Soft. Najlepszy krem jakikolwiek miałam. Świetnie nawilża, wchłania się bardzo szybko, a cena to max. 6 zł, ponieważ zależy jaką pojemność chcemy kupić. Nigdy nie dostałam po nim uczulenia, mam ładny zapach i na pewno do niego wrócę.

2.Tusz do rzęs Lovely. Jeden z moich ulubionych tuszów za około 10 zł. Maskara pogrubiająca i unosząca rzęsy. Gwarantuje efekt maksymalnie pogrubionych i wydłużonych rzęs. Dostać można go prawie wszędzie. 
3. Waciki. Te waciki dokładnie są z Biedronki. Najlepsze jakie mogą być. Nie rozdwajają się i kosztują 2-3 zł.
4. Zmywacz do paznokci. Najbardziej znany zmywacz z ISANY, którego każdy zna. Za 5 zł, działa idealnie. Wystarczy raz przejechać, a lakier znika z paznokcia. Ja wybieram zawsze wersje zieloną.
5. Mgiełka. Najbardziej lubię mgiełki z AVONU, a szczególnie malinową. Nie wyobrażam sobie wakacji bez niej. Jest średniej wielkości kosztuje 8-9 zł, jak dla mnie idealna. Zapach utrzymuje się nie cała godzinę.
 
Miłej nocki i zapraszam na mojego Instagrama :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Muszę przyznać, że nie znam tego lakieru, ale skoro jest taki dobry to chętnie wypróbuję!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wypróbować wreszcie tej mgiełki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA! :) Więcej u mnie. ;)
    *HUG* <3
    winners-never-lose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem Nivea moja mama często kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze ze zakupy udane xxx mam te platki i super sie sprawdzaja c;

    klaudiaandmylife.blogspot.com <------------- zaprszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog! Ja dopiero zaczynam, wpadnij. ;)
    http://martuszblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta mgiełka :) niestety nigdzie nie mogę jej ostatnio dostać :(
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy
    obs za obs?
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam styczności z żadną z tych rzeczy. Postaram się je wypróbować :)

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. krem nivea wszscy znają :D

    u mnie na blogu giveaway w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe