Koniec leniuchowania

23:58

I nastał ten czas kiedy zaczynamy codzienność. Jutro rozpoczęcie roku, ja idę do nowej szkoły, ale nie zbyt się tym przejmuję tzn nie mam stresu ani nic. Mam zamiar zrobić kilka zdjęć i pokazać w co się ubrałam. Dzisiaj zakończyłam wakacje najlepiej jak tylko mogłam. Wróciłam od Magdy, u której byłam 3 dni.Wczoraj byłyśmy na dniach jej miastach. Śpiewało kilka zespołów i Agnieszka Chylińska. Na sam koniec poszłyśmy na kamikaze jakkolwiek się to pisze. Bałam się sama nie wiem czego, bo było na prawdę świetnie. Dzisiaj jeszcze kupiłam mojej przyjaciółce Oli,z którą również poznałam się przez Internet, prezent na urodziny. Mam nadzieję,że się jej spodoba. 


W wakacje najbardziej będę tęsknić za sypianiem do godziny 11, nocowaniem z przyjaciółmi, chodzeniem na wycieczki, leżeniem w łóżku i oglądaniem seriali godzinami, kąpielami w basenie, opalenizną, słuchaniem muzyki na full cały dzień i co najgorsze wyjazdami na zloty, koncerty i odwiedzaniem przyjaciół po całej Polsce. 

Czas leci tak szybko, że nim się obrócimy będą święta, a potem znów wakacje. Mam nadzieję, że Wasz rok szkolny będzie cudowny. Angażujcie się w masę zajęć, a czas zleci jeszcze szybciej.  Nie dajcie się jesiennej chandrze. A to już ostatnie zdjęcia z wakacji.

I jak zawsze podaje wam mojego Instagrma ;)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. b. ładne zdjęcia! :)

    pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ✿✿pisanepasja.blogspot.com✿✿

    OdpowiedzUsuń
  2. a no koniec, dzisiaj do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak już do szkoły ;c
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałoby się troszkę dłużej wolnego, ale no trudno nie narzekam ;)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Mam nadzieję, że zajrzysz?
    Może obserwowanie za obserwowanie? Dopiero zaczynam jeśli nie było by to problemem. Mam nadzieję, że wpadniesz.
    Pozdrawiam i życzę Miłego Dnia x. http://dyaara.blogspot.com
    Dziękuję za jakąkolwiek uwagę ♡

    OdpowiedzUsuń

Subscribe