Moja pielęgnacja włosów

11:00

Hejka. Dziś jestem kolejny dzień na wyjeździe. Jak dla mnie jest całkiem fajnie. Ale nie o tym post. Chcę wam przedstawić co ja robię z moimi włosami i jak je pielęgnuję. 

Zacznę od tego, że włosy myję 3-4 razy w tygodniu, ponieważ moje włosy nie potrzebują więcej. Są one raczej normalne, nie są zbyt suche czy przetłuszczające się. Nie stosuję żadnych masek, może kiedyś spróbuję. Używam takiego szamponu i odżywki. Dla mnie są fajne i co najważniejsze nie zauważyłam łupieżu po nich.

Mało kiedy używasz suszarki, zdarzy się, że prostuję włosy, ponieważ one z natury są falowane/kręcone. Wtedy używam spreju termoochronnego z AVON. Często też używam spreju, po którym włosy się lekko same prostują. To jest dla mnie sposób mniej niszczący włosy.
Nie wspomniałam jeszcze o olejku argonowym, którego po każdym umyciu włosów stosuję dwie kropelki. KIedyś pisałam chyba o nim, o ile się nie mylę. Po nim moje końcówki są od razu zdrowsze.
Kiedy wstaję mam często problem z rozczesaniem włosów, ale to chyba nie ja jedna, dlatego czasami stosuję sprej ułatwiający rozczesywanie. To nie tylko jeden problem. Zdarzy się, że moje włosy nie są w najlepszym stanie i nie mam czasu ich umyć wtedy używam suchego szamponu. To są jedyne szybkie rozwiązania z samego rana.

I to byłoby na tyle. Piszcie co wy używacie i czy mieliście jakiś z tych produktów.

Oczywiście wchodzcie na mojego Instagrama gdzie jestem codziennie:)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Olejek z Avonu używam od lat, a odżywka z Isany pod koniec jej stosowania wysuszyła mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kosmetyki :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uzywam suchego szampony z batiste tylko akurat mam cherry
    jak mam tluste wlosy a musze gdzies wyjsc i niemam juz czasu to jak go mega duzo nawale ,to wyglodaja jak po myciu :))
    ps.zapraszam na mojego bloga dopiero sie rozkrecam
    jasneniebo.blogspot.com
    było by mi miło gdybys zostawila po soboie slad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pielęgnuję włosy całkiem innymi produktami :) m. in. Kallos, Pilomax, CeCe Med itp :)
    co powiesz na wspólną obserwację :)?
    www.likemywholefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. żadnego z tych produktów nie używałam.

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia zresztą jak i cała notka *o*
    + nie będę kłamać...strasznie zależy mi na obserwatorach, chcę dobić do 200. Pomożesz? To działa na zasadzie ty mnie, ja ciebie. Jeśli się skusisz to zapraszam do siebie :) --> Mój blog, klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. super kost obseruje i liczę na rewanż !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej! Jestem tutaj pierwszy raz i strasznie mi się podoba Twój blog! Cudownie piszesz i ten wygląd.. wow! <3 Będę wpadać częściej!
    + Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tak dawno też robiłam taki post !! <3

    Zapraszam serdecznie ♥ ♥ ♥ http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też używam szamponu z nivea i odrzywki z Isana ♥Obserwuję♥
    juli-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe