Tag:Kto...

08:01

Do tego tagu to ja zabierałam się już trzy miesiące. Nie miałam z kim go zrobić albo nie było czasu, bo ciągle wyjazdu, a sama ze sobą raczej nie. Kiedyś już odpowiedzi były gotowe a co się okazało? Zdjęcia są zamazane. No cudnie. We wtorek przyszła do mnie Ania,więc ją dorwałam i wreszcie mamy ten tag :) Proszę podejdźcie do tych odpowiedzi z dystansem, bo na niektóre odpowiedzi dawałyśmy na żarty te kartki. Dlatego już nie będę opisywać każdego pytania, zapraszam.

 Kto spedza wiecej czasu w łazience?
                                                             
                                                              Kto ma wieksze cycki?

                                                            Kto jest bardziej oszczędny?

                                                           Kto ma lepsze poczucie humoru ?

                                                    Kto ma lepszy styl ubierania się?

                                       Kto ma wieksze powodzenia u płci przeciwnej?

                                         Kto ma mocniejsza głowe do alkoholu?

Kto wiecej śpi i jest wiekszym leniem?
  
Kto ma wiecej znajomych?

Kto jest mądrzejszy?

Kto lepiej gotuje?

 Kto jest ładniejszy?

 Kto lepiej tańczy?

 Kto podejmuje decyzje?

 Kto ma ostatnie zdanie?

Kto lepiej prowadzi auto?

 Kto lepiej okazuje uczucia?

 Kto ma najwiecej odpałow?

 Kto częsciej prowokuje do kłotni?

 Kto je wiecej?
   

Wbijajcie na mojego Instagrama codziennie coś nowego :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Fajny tag, widać, że w większości pozostajecie zgodne ;)
    Miłego dnia!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O, świetny pomysł, jeszcze nie widziałam tego tagu w wersji "pisanej" :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W wersji zdjęć jeszcze nie miałam okazji ujrzeć tego tagu, ciekawy pomysł.

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten TAG, świetnie wam wyszło :)
    Zapraszam do mnie, http://alexyblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne pytania :D
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację?
    ----------------------------------------
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze ten TAG był nagrywany, a u Was jest inaczej, świetnie Wam to wyszło :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. :) HEJ! Super post!
    http://blog-na-calego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe