Your Type Of Music-tag

22:06

I pomyśleć, że za tydzień będziemy siedzieć w szkolnych ławkach. Te wakacje minęły strasznie szybko. Ten tydzień spędzam najlepiej. Wczoraj spotkałam się z przyjaciółką, bo nie widziałyśmy sie miesiąc, dziś ortodonta, a jutro znów ze znajomymi. A teraz co? Tag, który mi zaproponowała jedna z was.

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho'' ?
Nie, zdecydowanie sie nie ograniczam. Slucham prawie kazdego rodzaju muzyki.

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?
Wydaje mi sie, ze najczesciej slucham pop'u.

3. Należysz do jakiegoś fandomu ?
Jestem Kwiatonator, Arczinator i należę do Armii Patryka Kumóra (czekam na hejty za Kwiata)

4. Ulubiona piosenkarka ?
Ojej...mam tak wiele : Demi Lovato, Ariana Grande, Katy Perry, Rihanna, Nicki Minaj i Miley Cyrus.

5. Ulubiony piosenkarz ?
Justin  Bieber, Bruno Mars i na pewno wiele innych.

6. Ulubiony zespół ?
One Direction i One Republic. 

 7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ?

To wszystko zalezy od humoru. Znacie to uczucie kiedy piosenki odpisuje sytuacje w ktorej jestescie? ja czesto tak mam. Wiec uwielbiam i spokoja i zywa muzyke.

8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
One Direction, Dawid Kwiatkowski, Patryk Kumór i Justin Bieber.

9. Jaki masz dzwonek telefonu ?
Akurat ja na iPhonie nie wiem czy nie mozna ustawic albo ja nie umiem ustawic takie innej muzyki od tych przykladowych.

10. Jakiej muzyki nie znosisz ?
Dico polodubstep i techno.

11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
Hmmm nie umiem teraz wybrać.

12. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
Już coś umiem i uwielbiam haha .

13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?
Nie slucham radia,nie przepadam za zadnym :)

14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
Viva i Eska

15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
Nie wydaje mi sie zebym miala takia osobe.

16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
Gangnam Style chociaż już jej nie słychać nigdzie ;p

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ? 
Tak, znajomi słuchają tego co ja.

I wchodźcie na mojego Instagrama

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Szczerze to nie ogarniam tych wszystkich "natorsów", "fandomów" itp. Kiedyś były ewentualnie funcluby, ale nie pamietam, zeby jakaś gwiazda nazywała swoich fanów od swojego pseudo czy też imienia, takie trochę to puste dla mnie :D ale moze się nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko odpowiedziałam ogolnie na pytanie. Sama nie wiem skąd to się wzieło :)

      Usuń
  2. Ja tez słucham popu :) Świetne zdjęcia.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny tag, ja słucham tego co mi wpadnie w ucho :)
    zapraszam ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ..pytanie.....w Chorwacji byłaś sama? dlaczego na każdym zdjęciu jesteś sama, nie pochwalisz się z kim zwiedzasz tak piękne miejsca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już pisałam gdzieś, że z tata i jego znajomymi...

      Usuń
  5. Genialny tag! Super zdjęcia! Czekam na więcej takich, oby tak dalej bo strasznie mi się podoba to co robisz, oraz Twoje poświęcenie dla bloga :)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w dwa linki pod zdjęciami oraz w baner sheinside? Jest to dla mnie bardzo ważne :) Z góry za wszystko dziękuję!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag! Także słucham Dawida i Patryka! :(
    Zapraszam do mnie: http://kamillyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, masz świetnego bloga, będę cię odwiedzała częściej ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)


    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/08/back-to-school.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny tag:)

    Poklikasz w linki? Bardzo prosze♡ Post - kllik! ♔

    OdpowiedzUsuń

Subscribe