Projekt denko

19:42

Hej :) Jak tam u was w szkole? Mi dzień strasznie szybko leci, codziennie wracam o 17 do domu. To jest strasznie męczące i jeszcze jak masz zrobić zadania. My na szczęście nie mam na razie nic. Wiem, że nie było mnie tu tydzień, ale po prostu nie dawałam rady. Teraz pokaże wam co dosięgło denka.

1.Żel pod prysznic Oriflame.
Jego zapach jest cudowny, pieni się i starcza na bardzo długi czas, a nie kosztuje więcej niż 11 zł. Na pewno jeszcze go kupię, tylko inny zapach.
2.Oczyszczający płyn miceralny z L'Oreal
Szybko usuwa makijaż i nadmiar zanieczyszczenia, nie roznosząc ich po twarzy. Skóra jest gładka, odświeżona i stonizowana. Nie zawiera alkoholu, jest  bezzapachowy, odpowiedni dla skóry wrażliwej.Można go dostać raczej w każdej drogeri, ja go kupiłam za 10 zł. 
3.Odżywka z Garnier
Odżywka do włosów normalnych z mango i kwiatem tiaré. Producent obiecuje że włosy będą łatwiejsze w rozczesywaniu, odzywione, miękkie i błyszczące. Ma gładką i kremową konsystencję, która nie obciąża włosów. Ja ją kupiłam w mega niskiej cenie. 
 4.Szampon z Garniera
 Nadaje włosom miękkość i blask. Szampon jest znanym ze względu na swój przyjemny zapach. Ma lekką konsystencję, która nie obciąża włosów.Jego koszt to maksymalnie 12 zł. 
5.Perfuma
Sama dokładnie nie wiem co to za perfuma,bo mam ją już z 5 lat. Tak wiem dużo, ale miała strasznie duża wydajność. Dla mnie była ok.
 6 i 7. Pilingi i żel do mycia twarzy NIVEA
Od razu piszę o dwóch produktach na raz, ponieważ mam o nich takie samo zdanie. Oba produkty spisywały się całkiem nieźle, oczyszczały twarz,ale nie zauważyła, aby robiły z moją twarzą coś wiecej. Ich koszt to około 15 zł.

8.Maseczka Dermika
Dla mnie jedna z lepszych maseczek jakie miałam. Używałam ją dwa razy i się mi sprawdziła. To jeden z  kosmetyków, których mieć nie muszę - ale nie zaszkodzi.Ma fajną konsystencję, łatwo się nakłada, ma delikatny zapach. Jest bardzo delikatna, nie szczypie ani nie piecze. Kosztuje okolo 3 zł. 
9.Antyperspirant NIVEA 
O nim nie mam szczerze co napisać, bo mi się nie sprawdził. Jego jego plus to jego zapach i tyle. JA go kupiłam za jakieś 10 zł. 
10. Suchy szampon
Jak już kiedyś robiłam recenzję tego szamponu to teraz się powtórzę. Odświeża włosy, wyglądają po nim jak umyte, ale nie nadaje się do użytku na co dzień. Koszt to tylko 5-6 zł, a potrafi uratować życie. 




 Oczywiście wchodzicie na mojego Instagrama   tam jestem o wiele częściej :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Suchy szampon najlepszy według mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam też żel do twarzy i też uważam, że nic nadzwyczajnego nie zdziałał..

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie powiem, denko calkiem konkret! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. suche szampony są okej, ale akurat tego z isany nie lubię ;/

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten szampon z Isany :) Jest świetny. Ogólnie wszystkie produkty są dobre :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <----- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny flakonik od tych perfum ^^

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great products!!!
    Would you like to follow each other via GFC?
    Kisses super fashion friend!!!
    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham płyny do kąpieli z firmy oriflame! A co do suchego szamponu, to go nie próbowałam ale może się skuszę :)

    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja nigdy nie mialam zelu z oriflame :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe