Tag:ekstremalne scenariusze+ POWRÓT

19:26

Hej kochani :)
 Tak właśnie po dwóch miesiącach wracam do was. A czemu mnie nie było? Najpierw zepsuł się mi laptop, na którym miałam wszystkie zdjęcia, potem nie miałam internetu, a na końcu straciłam całkowity dostęp i został mi tylko telefon przez, który nic się nie chciało dodać. Mam nadzieję, że jak najszybciej przyjdzie ktoś do naprawy mojego laptopa i będę mogła funkcjonować normalnie. 
Co się u mnie działo? Jeszcze więcej, to oczywiste. Nowa szkoła, nowi znajomi i jeszcze więcej obowiązków. Zdjęć zbytnio nie ma, więc są to takie instagramowe. Może kiedyś wam opowiem coś więcej, a teraz tag:ekstremalne doskonałości. 


1. Musisz pozbyć się wszystkich swoich podkładów i możesz zatrzymać tylko 1 z wyższej półki i 1 z drogeryjnych - które to będą?
To na pewno będzie Wake me up, bo w sumie to mój najdroższy podkład jaki miałam. 

2. Idziesz na rozmowę o pracę i pani przeprowadzająca rozmowę ma szminkę na zębach - mówisz jej o tym, czy unikasz tematu?
Hmm. Znając mnie gdybym nie powiedziała tego to ciągle paczyłabym się na jej zęby. Z drugiej strony, gdybym powiedziała to mogłoby zaważyć na moje przyjęcie do pracy. 

3. Masz zły humor/ czujesz się nieswojo i  chcesz sobie poprawić humor - jaką pomadę nałożysz żeby poczuć się piękniej?
Na poprawę humoru nie pomogła by pomadka, ale jak już musiałabym wybrać to Vibo eliksir 7 :)

4. Cofasz się na 1 dzień do swoich nastoletnich lat - co zmieniłabyś w swoim makijażu i fryzurze?
Nadal jestem nastolatką, więc trudno mi mówić, ale jeśli chodzi o gimnazjum to na pewno nie zaczęłabym się wtedy malować i zrezygnowałabym z noszenia opaski. 

5. Prosisz fryzjera o obcięcie włosów do ramion a'la Pixie Lott, ale fryzjer źle Cię zrozumiał i obciął Ci włosy na chłopaka (pixie cut). Co robisz?
a) Uśmiechasz się, dziękujesz a po wyjściu dzwonisz do mamy rozhisteryzowana.
b) Wybuchasz płaczem i sytuacja robi się niezręczna.
c) Skarżysz się managerowi i żądasz zwrotu pieniędzy.
U fryzjera siedziałabym normalnie, ale w środku by mnie roznosiło, a od razu po wyjściu bym spanikowała i się rozpłakała. 

6. Twój przyjaciel/ przyjaciółka robi Ci niespodziankę i zaprasza na 4-dniowy wyjazd za miasto. Masz 1 godzinę żeby się spakować - którą paletę "do wszystkiego" spakujesz do kosmetyczki?
Ahh.. w tym wieku nie używam żadnej paletki i cieni, więc trudno mi wybrać.

7. Okradziono Twój dom - nie martw się, wszyscy są bezpieczni, ale włamywacz splądrował Twoją toaletkę. O który produkt martwisz się najbardziej i masz nadzieję, że nie został skradziony?
Lubię kosmetyki, ale nie płakałabym za żadnym, po prostu kupiłabym nowe. Jednak przykro by mi było za jakimś droższym produktem.

8. Twoja koleżanka pożycza od Ciebie kosmetyki  i oddaje je w okropnym stanie. Co robisz?
a) Udajesz, że nie zauważyłaś/ że nic się nie stało.
b) Prosisz żeby odkupiła zniszczony produkt. 
c) Po kryjomu robisz to samo z jej kosmetykami. 
Nie pożyczam nikomu kosmetyków, ale mimo to chyba nie prosiłabym, żeby odkupiła ani nie zrobiła jej tego samego :)

Teraz życzę wam miłego wieczorku :* Wchodźcie na Instagrama 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Życzę szybkiej naprawy laptopa . Ciekawe pytania i odpowiedzi : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny blog!
    Wystrój jest super ! A do tego jesteś śliczna *.*
    Obserwuję !

    http://funnyfashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Trzymaj tak dalej :)
    Zapraszam do mnie http://dag-dagool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obyś jak najszybciej naprawiła laptopa. Super blog! <3

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się nagłówek bloga, poza tym cały jest bardzo ładny. Zapraszam do czytania i komentowania u mnie. Może zainterseuję Cię na tyle, że zostaniesz na dłużej. :) wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, odpowiedzi czyta się bardzo przyjemnie :)

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa znam to, hehe. bardzo fajny i ciekawy :)

    xoxo,
    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka jesteś śliczna <3
    Super blog zapraszam do mnie :*
    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/october.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo ładną obudowę na telefon :)
    Pozdrawiam,
    http://sophiesoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten tag, myślałam właśnie nad zrobieniem go u siebie :D
    Zaobserwowałam, mam nadzieję, że się odwdzięczysz <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam po przerwie ze wspomnieniami z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post *.*
    Serdecznie zapraszam do mnie :D
    http://someposition.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe