Dzień ze mną

18:34

Hejo :) Co tam u was? Jak wam minął tydzień? U mnie szybko, zdecydowanie za szybko. Dzisiaj był ostatni dzień kiedy świętowałam urodziny. Z prezentów się strasznie cieszę. Nie spodziewałam się nawet takich. W środę znajomi zrobili mi mała niespodziankę. Zaciągnęli mnie do galerii gdzie byli w kilku różnych miejscach. Każdy miał czyjeś zdjęcie z dzieciństwa, a ja musiałam rozpoznać kto to. Na końcu dostałam niespodziankę. Nie myślałam ,że się tak postarają i coś wymyślą. Wczoraj spałam u przyjaciółki. Oczywiście wiadome jest to, że siedziałyśmy do późna, a po północy robiłyśmy sałatkę. Rano się spotkałam z przyjaciółkami, posiedziałyśmy w parku, porozmawiały i wróciłam do domu. Jutro czeka mnie nauka, bo nie mam wolnego w poniedziałek jak inne szkoły. Trzeba to przeżyć. Teraz życzę wam miłego wieczorku :)





Instagram-->KLIK

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Swietny post, bardzo ladna bluza :)

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/ obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia ;) mi ten tydzień minął również za szybko ;c
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajną masz bluzę! ;)

    http://berrible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd bloga, zdjęcia bardzo fajne,
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż oraz będę wpadać częściej.
    -
    http://paris2607.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia! Pozdrawiam :**
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super udane urodziny :D
    Takie małe zazdro :p

    OdpowiedzUsuń

Subscribe