Moja szkoła

17:49

Najgorsze za mną, mam tu na myśli wtorek. Nienawidzę wtorków i poniedziałków, nie wiem jak wy. Dzisiaj zrobiłam małe zakupy ubraniowe, które były potrzebne do zdjęć na bloga. W niedziele będzie obiecany lookbook. A teraz skoro było tak przy temacie szkoły to przejdę do odpowiedzi na pytania związane z moją szkołą, które wzięłam z jednego filmiku na youtube, ale nie pamiętam teraz jaki to był.

Zacznę od tego, że chodzę do 1 klasy technikum na profil organizacja reklamy, ale nasza klasa jest tez połączona z profilem elektronik. 

1.       Jakie mam przedmioty?
Jest to oczywiście biologia, matematyka, j.polski, edukacja dla bezpieczeństwa, j.angielski, religia, fizyka, j.niemiecki, geografia, chemia, w-f, kultura, historia, informatyka i godzina wychowawcza. Jeśli chodzi o zawodowe to:marketing, podstawy ekonomi, BHP, PGW-pracownia grafiki komputerowej i PODTP-pracownia oprogramowania DTP. 
2.       Ulubiony przedmiot?
Takie 3 ulubione to:marketing, geografia i PGW.
3.       Z jakimi przedmiotami mam problem?
Nie lubię fizyki  i to na pewno ona.
4.       Ile mamy  lekcji i ile trwają?
W poniedziałek mam 9 lekcji i do 15:35, wtorek i czwartek 7 lekcji i do 13:55, w środę mam na 8:50 i do 14:45, ale to jest 7 lekcji i piątek 5 lekcji do 12:15. 
5.       Czy mamy nieprzygotowanie?
Z większości przedmiotów tak, ale ja mam wykorzystane.
6.       Czy są pojedyncze ławki i jak siedzimy?
Są ławki podwójne i potrójne, a każdy siedzi gdzie chce.
7.       Ile mamy przerw i ile trwają?
Mamy przerwę 5 minutową po każdej lekcji, a po 3 jest 15 minutowa.
8.       Co robię na przerwie?
Na przerwach siedzę ze znajomymi, rozmawiamy, śmiejemy się, jem. Jak jest ciepło to wychodzimy na ławkę przed szkołę,a czasami chodzi po szkole.
9.       Czy możemy wychodzić poza teren szkoły?
Niby nie, ale niektórzy i tak wychodzą. 
10.   Czy mamy stołówkę i sklepik?
Mamy to i to.
11.   Ile jest osób w klasie?
Mamy 37 osób.
12.   Czy mamy szafki?
Są i bardzo się cieszę.
13.   Czy szkoła jest prywatna?
Nie, jest to zwykła publiczna szkoła.
14.   Czy mamy mundurki?
Na szczęście nie.
15.   Czy możemy się malować?
Tak, nikomu to nie przeszkadza.
16.   Czy ktoś wie o blogu?
W klasie wie 3 dziewczyny, a tak to nie wiem.

Jeśli chodzi o zdjęcia to są takiej jakości, ponieważ robiłam je w szkole, a chciałam, żeby zdjęcia były związane z tematem ;) 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ja tak samo nienawidzę wtorków! Ugh...

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nienawidzę wtorków , wtedy mam najwięcej lekcji i to takich trudnych :)

    wzajemna obserwacja ? Daj znać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię poniedziałków i wtorków.. Za dużo lekcji, aghh..
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :D
    Masz pięknego bloga, obserwujemy ?
    Daj znac u mnie - http://claaudiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam z pon 4 h :)
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nienawidzę poniedziałków ;-;
    Mam sporą klasę :D
    Może obs/obs ? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie w komentarzu :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post !
    Zazdroszczę Wam szafek :)
    Macie strasznie dużo zajęć.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny blog kochana :) Miło się czyta, i do tego ten cudowny design *-* Dodajesz śliczne zdjęcia i do tego jesteś bardzo ładna. Życzę sukcesów w blogowaniu i dalszego rozwijania swoich pasji, pozdrawiam ♥
    Obserwuję <3

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/11/szara-rzeczywistosc.html

    OdpowiedzUsuń
  10. oj też nienawidzę fizyki! ;/

    http://choose-poositive-thinking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 37 osób w klasie... a ja myślałam, że mając 27, mam dużo.. ciekawe pytania, fajnie odpowiedziałaś:)

    wpadniesz? http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez nie lubie fizyki chociaż ja jej nie mam xd ale w 1 klasie nie lubiłam i nie lubię matmy ;/

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam tylko 7 przedmiotów bo 2 klaso LO :)
    będę tu częściej wpadał :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne szkoła.
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe