Moje urodziny

17:50

Hej :) I znów mnie nie było tydzień, ale da się to nadrobić. Wczoraj miałam urodziny i mam już 16 lat. Nie obchodzę ich zbytnio.  Ja nadal się czuję tak samo jakby nic się nie zmieniło. W sobotę jadę do pizzerni z przyjaciółkami, a potem przejdziemy się gdzieś. Z prezentów dostałam od mamy statyw, o którym zawsze marzyłam. Teraz już nie będę musiała nosić krzeseł, książek i robić piramid żeby postawić aparat. W planach mam kilka sesji, ale oczywiście nie ma pogody. Cały czas muszę dodawać zdjęcia robione telefonem, a dzisiaj mam akurat z kilku ostatnich dni. Kolejnego posta możecie się spodziewać w sobotę, a teraz trzeba się czegoś pouczyć.



You Might Also Like

15 komentarze

  1. Super post^^
    A co do bloga- CUDNY! Szczególnie podoba mi się jego design, jest minimalistyczny ale i jednocześnie oddający każdy detal^^
    Pozazdrościć;) Muszę tu chyba częściej zaglądać, nie chcę niczego ominąć.
    ---A teraz tak na serio: ja na prawdę nie chcę, żeby to wyglądało jak spam, ale po prostu mam mało komentarzy, i potrzebuję pomocy;( Staram się jak mogę ale i tak mi nie wychodzi:(
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrówka i szczęścia! :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie życzę Ci szczęścia ,zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń , również życzę Ci samych sukcesów w szkole i blogowaniu :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. spoznione sto lat, tez mam niedlugo urodziny :D

    pozdrawiam,
    macdress.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. spóźnionego najlepszego od nas :*

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins life - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)
    Wszystkiego najlepszego :))
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, a statyw to przydatna rzecz :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. spełnienia mrzeń:*

    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡
    BLOG - ♡kliknij♡
    Pozdrawiam - Steffy.

    OdpowiedzUsuń
  9. spoznione, ale najlepszego , spelnienia marzen;d
    Mam do ciebie i do was wszystkich prosbe. moglibyscie poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. oczywiscie odwdziecze sie i zaobserwuje :D tylko prosze szczerze (90 osob napisalo ze kliknelo a zrobilo to tak naprawde 43), wiec to bedzie sparawdzane;p Wybbiore kilka blogow i ich polece;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  10. spełnienia wszystkich marzeń♥

    Mój blog - ♡kliknij♡
    Pozdrawiam - Steffy : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego !
    Ja miałam urodziny 25 października czyli nie dawno ! :D
    Obserwujemy ?
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Może i trochę spóźnione ale za to bardzo szczere,Wszystkiego Najlepszego! :)
    Zdjęcia śliczne ,podobają mi się :)

    Byłoby mi miło gdybyś mnie odwiedziła-http://xxsometimesx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe