Tag:uwielbiam drogeryjne kosmetyki

18:28

Hejo :) Za nami już kolejny tydzień i weekend dobiega końca. Wczorajszy dzień spędziłam z książkami, sama nie zdawałam sobie sprawy ile miałam zadań, oglądnęłam powtórkę Top Model i jestem za Martą i Osi. Dzisiaj posiedzę z biologią i matematyką, a po południu zrobię zdjęcia do lookbooku, więc mam nadzieję, że wam się spodoba. Teraz luźny tag :)

1.       Ulubiona drogeryjna marka?
Nie mam jednej, to  już zależy o jaki kosmetyk chodzi, ale takie 3 ulubione to: Rimmel, Miss Sporty, Nivea.


2.       Drogeryjny zamiennik drogiego kosmetyku.
Nie używam drogich kosmetyków, więc musze pominąć to pytanie.

3.       Najgorszy drogeryjny kosmetyk?
Wydaje mi się, że jest to suchy szampon z Syoss i szampon z Ziaji do włosów normalnych. Nie dawały żadnych efektów, a tylko pogarszały stan moich włosów.



4.       Niedoceniany drogeryjny produkt?
Nie mogę tu o żadnym napisać, ponieważ używam tych produktów co większość osób.

5.       Kosmetyk niewart swojej ceny?
Pamiętam, że był to eyeliner z Lovely, który źle się rozprowadzał, a do tego po godzinie go nie było na oku.

6.       Produkt, który jest przereklamowany?
Produkty z firmy Syoss. 

7.       Ulubiony produkt do ust, policzków, twarzy?
Jeśli chodzi u usta to będzie pomadka z Baby Lips, jest najlepsza. Policzki hmm nie mam takiego produktu, bo nie używam do niech nic z produktów drogeryjnych, a twarz to na równi podkład Wake me up i puder z Essence, który pokazywałam w ostatnim poście.

 Miłej niedzieli :* Zapraszam na Instagrama

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Suchy szampon także nie bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. wake-up uwielbiam!♥

    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡
    BLOG- ♡kliknij♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pomadki babe lips! ♥

    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe