TMI tag

18:02

Hej :) Ten tydzień był dla mnie idealny, żeby odpocząć. Codziennie do szkoły na 11, więc można było się wyspać. Wspominałam też, że jadę kupić nowe buty, no i kupiłam, ale sami zobaczycie je w niedziele. Teraz mam dla was tag TMI.

1. Co masz na sobie ?
Bluza i leginsy.
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Tak
3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?
Niee
4. Ile masz wzrostu ?
165 cm
5. Ile ważysz ?
43 kg
6. Jakieś tatuaże ?
Nie
7. Jakiś piercing ?
Tylko w uszach
8. OTP ? (one true pairing) *czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*
Nie mam takiej
9. Ulubiony program (serial) ?
Pretty Little Liars
10. Ulubione zespoły ? 
One Republic

10. Coś, czego Ci brakuje ? 
Snu L
12. Ulubiona piosenka ?
Magic-Rude
13. Ile masz lat ?
16
14. Znak zodiaku ?
skorpion
15. Czego szukasz u partnera ?
Zrozumienia i poczucia humoru
16. Ulubiony cytat ?
Never say never
17. Ulubiony aktor ?
Nie mam
18. Ulubiony kolor ?
biały
19. Głośna muzyka czy cicha ?
Zdecydowanie głośnia....
20.Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
Do łóżka

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
10-30 minut
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
20-40 minut
23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
nie sądze... ja zawsze robiłam za tą najgrzeczniejszą
24: Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?
Jak potrafią rozśmieszyć i jak się uśmiechają
25.  Co Ci się nie podoba u chłopców?
Brak dbałości o siebie
26. Powód dla którego dołączyłaś do BLOGSPOT?
Chciałam wrócić do blogowania
27. Czego sie boisz ? 
Wielu rzeczy haah
28. Kiedy ostatnio płakałaś ?
Przed wczoraj
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ? 
Dzisiaj
30. Co oznacza Twój Blogspot name?
Wziełam od mojego imienia
31. Ostatnia przeczytana książka ?
Jedna części Pretty Little Liars
32. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
kolega
33. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Londyn
34. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
Kilka dni temu
35. Ulubiony teks na podryw ?
Szczerze mówiąc nigdy czekoś takiego podobnego nie słyszałam od chłopaka ani nie używałam
36. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie




You Might Also Like

19 komentarze

  1. Kocham tagi ♥

    klaudiaandmylife.blogspot.com ,<<<-------------------- w wolnej chwili zapraszam sedecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ten tag! <3

    BLOG- ♡kliknij♡
    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ten tag :)

    BLOG- ♡kliknij♡
    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi, bardzo lubię ten tag :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładna :) ciekawe fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Świetny TAG!

    http://lusiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tag, dużo się o Tobie dowiedziałam :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag i odpowiedzi

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/hallo-kitty.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mało ważysz jak na ten wzrost, taka mała z ciebie chudzinka ^^
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny TAG :)

    Co powiesz na wspolna obserwacje ? :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny blog :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://roxyamazinglife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez zdecydowanie wole głosna muzyke, jak mam zbyt ciche słuchawki mega mnie to irytuje
    http://505xyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten tag ! :)
    http://blog017.blogspot.com/
    Zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszcze Wagi

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe