GRWM-Sylwester

16:31

Hejo :) Dziś mamy ostatni dzień w roku. Dla mnie to minęło strasznie szybko. Pamiętam jak pisałam rok temu dokładnie post w co się ubieram heh A dzisiaj znów wychodzę do przyjaciółki i chciałam wam to wszystko w skrócie pokazać.
Wstałam sobie na spokojnie po 11, przeglądnęłam fb, instagrama i poszłam zjeść szybko śniadanie.

Potem kierunek łazienka. Postanowiłam rano umyć głowę i pokaże od razu co użyłam.



Jeśli chodzi o paznokcie, trochę się pomęczyłam, ale z efektu jestem zadowolona.


No i czas na makijaż i włosy. Postawiłam na coś mocniejszego i brokatowego, a włosy zostawiłam proste.


I coś na usta.

Na koniec cały strój.



No i udanego sylwestra :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja chyba zostaje z Polsatem :* Wesolego 2015 !

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię czytać/oglądać posty tego typu:) Życzymy szczęśliwego nowego roku ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. super strój! obserwuję;3
    szczęśliwego nowego roku:)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w 2015 roku.!
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze na rok 2015 kochana :*

    kasia-kate1.blogspot.com

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super GRWM! Szczęśliwego nowego roku. Czytałam też poprzedni post. Też byłam na zlocie ;)

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post, śliczne paznokietki ;3
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też używam tego podkładu/pudru :)

    http://hopelessadventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe