Projekt denko

20:47

Hejo :) Zostało nam dwa dni do Mikołajek, dwadzieścia do świąt i 27 do Sylwestra, a ja żadnych planów. No, ale jeszcze mam trochę czasu. A teraz czas na post jak w tytule. Do tego denka zbierałam się od września. Produktów jest jak zawsze 10.

1.Żel do mycia twarzy NIVEA
Jego konsystencja jest gładka, nie zawiera pillingu, nie podrażnia wrażliwych miejsc. Można nim bez problemu zmyć  makijaż. Lekko pachnie,delikanie nawilż. Bardzo wydajny, wystarczy na około miesiąc. Jeśli chodzi o opakowanie jest w porządku.  Cena przystępna, 14-15 zł. 

2Tusz do rzęs lovely pump up
Wydłuża i  nie skleja rzęs. Ma silikonową szczoteczkę, świetnie pogrubiającą i rozdzielającą rzęsy,  podkręca je. Co ważne  nie kruszy się i nie odbija się na powiekach -Utrzymuje się w nienaruszonym stanie od rana do demakijażu.  Zaczyna wysychać jakieś 4 miesiąca od otwarcia i starcza na dość długi czas. Niska cena i  dobra dostępność.

3.Płyn do dezynfekowania.
Jest to płyn do dezynfekcji po robieniu sobie kolczyków w uszach. Dla mnie był w porządku, nie zrobił mi krzywdy. I jego pojemność była bardzo duża i wydajna.

4.Sprej termoochronny z AVON
Jego cena jest niska, wydajny, wygodna buteleczka z atomizerem. Ładny zapach, nie skleja włosów, są miękkie i
nie obciąża ich. Błyszczą się po nim i daje długotrwały efekt.

  5.Puder SYNERGEN
Świetny produkt, używam go jakiś czas i bardzo go lubię. Dobrze matuje na długi czas, nie podkreśla niedoskonałości wysusza, nie zapycha. Przyjemnie pachnie, ma solidne opakowanie z gąbeczka. Produkt kultowy i wart wypróbowania.

6.Szampon NIVEA
Bardzo go lubie. Nie obciąża za bardzo włosów, co do blasku to nie świecą sie ale wyglądają zdrowo. Włosy po nim sie nie puszą i dobrze układają. Konsystencja wydajność i zapach również na plus Może nie jest idealny ale godny polecenia.

7.Zmywacz do paznokci
Zwykły zmywacz do paznokci, zmywał całkiem dobrze. Nie podobało mi się jego opakowanie, bo szklane. Raczej nigdy go już nie kupie, bo używam ISANY.

8. Żel pod prysznic ISANA
Od żelu pod prysznic nie oczekuję wiele- ma myć, nie wysuszać i być tani. Nie jest to kosmetyk, w który inwestuję. Lubię co najmniej kilka zapachów, ale ten jest moim ulubionym. Jest tani. Nie widzę kompletnie różnicy w działaniu żeli za 20 zł a Isany. Nie wysusza. Jego opakowanie jest całkiem ok.
Dobrze się pieni.Nie lejąca konsystencji i  dostępny w każdym Rossmanie.

9.Olejek arganowy AVON
Bardzo dobry jest ten olejek. Jeden z tych produków, do których wracam i zawsze mam w zestawie. Naprawdę jest dobry. Jest to olejek i nie należy przedawkować. Zresztą opakowanie nie bez powodu zaopatrzone jest w dozownik. Działa zresztą bez zarzutu do wyczerpania produktu. Włosy są wygładzone, nawilżone, końcuwki nie rozdwajają się, dobrze się układają, nie puszą się. Jest też bardzo wydajny.

10.Świeczki z Rossmanna
Jeden z najlepszych świeczek zapachowych, a szczególnie ten zapach. Mocno pachnie, unosi się na całe pomieszczenie. Bardzo wydajne. Ich cena to około 9 zł.




You Might Also Like

12 komentarze

  1. muszę koniecznie kupić Mascarę Lovely, wszyscy ją polecają :D
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żółty tusz to jeden z moich ulubiencow :) no i lubie żele Isany :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą mascarę ! Jest świetna :)
    Obserwuję
    http://my-ewerything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam puder, również polecam ;)

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świeczuszka *o*
    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam świeczki :)
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam ten tusz do rzęs, niestety mi po jakimś czasie zaczęły po nim wypadać rzęsy, więc nie polecam :(
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten tusz :D też mam tą swieczkę! cudownie pachnie :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe