Urodziny bloga

18:00


Nawet nie wyobrażacie sobie jaka jestem szczęśliwa dzisiaj. Mój bloga ma już rok. Dokładnie rok temu 15 grudnia 2013 roku postanowiłam założyć bloga. Jest to już 3 blog, ale za to najlepszy i nie mam zamiaru go zostawiać. Mamy już za sobą już 365 dni, ponad 8 750 godzin kiedy jestem na blogerze. 

Własnie rok temu siedziała taka nie znana Natalia, która chciała coś zmienić.Pomyślała, że wsłanie teraz może znów zacząć od nowa z blogiem. Nie miałam pojęcia na ten temat, miałam ze wszystkim problem. Moje posty nie zawsze były dobrej jakości. 

Przez ten rok były tyle zmian. Początek był strasznie trudny, było tyle chwil kiedy chciałam zostawić bloga, tyle osób się z tego śmiało, i tyle było hejtów, że czasami miałam dość. Posty były prze różne, były serie np. natu ocenia. Mimo to się nie poddałam i nie usunęłam bloga z czego się teraz cieszę. Wszystko idzie w dobrym kierunku, rozwija się dalej. 

Ostatnio myślałam i doszłam do wniosku, że założenie bloga to była jedna z najlepszych decyzji w życiu. Przez bloga jestem bardziej odważna i pewniejsza siebie. Zmienił się mój styl ubierania i nie tylko.  

Pamiętam jak cieszyłam się z 20 obserwatorów, potem 50 i tak dalej. Dla mnie mieć ponad 100 obserwatorów to jest coś super. Wcześniej nie pomyślałam, że ktoś będzie odwiedzał mojego bloga.
Przez ten czas zdobyłam 103 obserwatorów, miałam 21002 wejść z różnych krajów( Polska, Stany Zjednoczone, Niemcy, Ukraina, Francja, Holandia, i inne). Najbardziej popularny post to jest tag:Kto, później ulubione vlogerki, ten projekt denkt, jeden z look booków-look book-wiosna i mój pierwszy konkurs stylizacja wiosenna. Najwięcej wejść miałam w lipcu. 

Dziękuje wam, że jesteście, nawet ta mała grupka osób. Mam nadzieję, że zobaczymy się za rok w podobnym poście :*


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Gratuluję wytrwałości ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiego sukcesu, faktycznie dosyć dużo zmieniło się przez ten rok ;)

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje xx zaslugujesz na 100 razy tyle obserwatorów x

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dalszym blogowaniu!!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely pics :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, rozwijaj się dalej bo świetnie ci to wychodzi! :D Obyś z łatwością przetrwała kolejny rok na tym blogu :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Nudzi mi się więc rzucam hejtem na cb xD Idź być blogerką gdzie indziej! I po co bloga piszesz? Dała byś sobie już siana! xD hohohohoho coś mi na łeb padło xD phi phi Ale cie z hejtowałam! Idziesz się pociąć? xD nudzi mi się! xD Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje rocznicy :)

    Zapraszam do siebie :D

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt kochana! Bogatego gwiazdora. Czekam na post o prezentach gwiazdkowych!

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, oby tak dalej! ♥

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roczku i życzę szczęścia na kolejne lata :D

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post czekam na kolejny
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)
    obs=obs

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt !
    Gratuluje roku na blogerze i życzę, aby kolejny rok przyniósł Ci wiele radości z blogowania.
    Obserwuję. :D
    Zapraszam do mnie http://chudszej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rok to sporo czasu biorąc pod uwagę ile pracy trzeba włożyć w przygotowanie jednego posta. Ja doczekam się swojej rocznicy, ale muszę jeszcze chwilę poczekać. Gratuluję wytrwałości. :) wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję <3
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu bloga! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe