Warszawa-małe zakupy i zlot

15:24

Tak jak już widzicie w opisie byłam w Warszawie-standardowo na jeden dzień. Miałam się spotkać z przyjaciółką, ale niestety okazało się, że ona nie może przyjechać. Plan się trochę zmienił i poszłam na zlot youtuber-ów. Spotkać ich na żywo to super uczucie. Są strasznie mili i sympatyczni. Da się z nimi porozmawiać. Ja nie brałam od nich autografów, tylko zrobiłam zdjęcie, bo to mi wystarczy. Chcę ich znów spotkać, więc myślę, że pojawię się na ich kolejnym zlocie. 

Jak mogliście zobaczyć na zdjęciu wyżej spotkałam też finalistkę Top Model-Osi. Taka Kochana osoba, że nawet sobie tego nie mogłam wyobrazić. Spotkałam przypadkowo kilku aktorów i piłkarza, którzy po prostu chodzili po Złotych Tarasach i robili świąteczne zakupy. Sama pochodziłam po sklepach i kupiłam to co chciałam, czyli sweterek i bluzę. Znając mnie nie obeszło się bez nowej obudowy i wejścia do b&bw. Kupiłam dwa żele antybakteryjne: dla mnie i przyjaciółki. Posiedziałam tam z 30 minut hah




I jeszcze kilka zdjęć :)





Instagram:KLIK

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Na taki zlot kiedyś na pewno się wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym wybrać się na taki zlot:(
    Kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że zakupy jak najbardziej udane :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci :) Chciałabym zobaczyć Osi, wiernie oglądałam każdy odcinek Top Model.
    Widać, że zakupy udane. Wesołych Świąt!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że nie wiedziałam o tym zlocie :c bo mam nie daleko
    czemu jak ja jestem w złotych to nikogo nie spotykam? haha
    uwielbiam te żele antybakteryjne, bluza śliczna :)
    zazdroszczę spotkania :)
    wesołych świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szoping udany i to najważniejsze :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże ale ja bym chciała spotkac Osi <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę ukrywać, że Ci zazdroszczę ♥
    Najbardziej chciałabym spotkać Osi <3 Uwielbiam Ją ! ♥

    Wesołych Świąt :)
    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ci spotkani z nimi :) Wesołych Świąt!
    Zapraszam na świąteczne posty na moim blogu jak i nie tylko! http://fashioncarolinna.blogspot.com/Jeśli mój blog ci się spodoba - zaobserwuj go, aby być na bieżąco z postami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę spotkania z tyloma osobami :D
    zapraszam weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe