Horrory

18:00

Dziś o czymś czego się boją niektórzy, czyli HORRORY. Zastanówcie się kiedy ostatni raz się baliście? Kiedy ja mam obejrzeć horror to jestem przerażona tak jak byłby to pierwszy dzień w podstawówce. Choć inni to lubią, to ja zbytnio za nimi nie przepadam. Dzisiaj popatrzymy na horrory z punktu widzenia osoby, którą one przerażają, czyli mojego. 

Ja już zaczynam się bać na samym początku. Tak są to napisy i wstępna muzyka. Właśnie wtedy siedzę z kocem. Ale poczekajmy to dopiero początek, a co dalej? Każda akcja zaczyna się typowo: przeprowadzka do nowego miejsca, wycieczka albo normalna lekcja, która zostaje przerwana. 

Wspomnijmy może o postaciach, które straszą. Pierwszą są to małe dzieci. Nie ma nic straszniejszego niż mała dziewczynka w  piżamie spotkana w środku lasu. Popularne są również zombie. Wyobraź sobie ducha, który bieganie z ostrymi zębami w twoim kierunku żeby zjeść twój mózg. I jak tu nie bać sie zombie? Popularne są demony, które czasami odwiedzają nowo wprowadzona się rodzinę. 

Są też takie rzeczy jak nagłe dźwięki, skrzypiąca podłoga czy zamykające się drzwi. To normalne, że mamy się tego bać, ale czy aż tak, żeby siedzieć na drugim końcu pokoju w koncie? Nie wspomniałam jeszcze o tym, że większość bohaterów zginie. Na przykład matka z dzieckiem albo babcia. A jeśli komuś z bohaterów udało się przeżyć to oznacza, że zobaczymy kolejną część. 


A wy bocie się horrorów?  Wchodźcie też na mojego Instagrama :)


You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ja lubię horrory :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja natomiast jestem horrormaniaczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nienawidzę horrorów, zawsze się po nich boję. :D
    Super zdjęcia. :)
    ☆♛Zapraszam na bloga♛☆

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się twoja kurtka spodobała :))

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie w sumie horrory nie są straszne tylko obrzydliwe, jeśli są scenki z zabijaniem czy coś w tym stylu. Jedyne filmy jakie boje się oglądać to są o duchach, bo boję się, że zaraz mi się coś takiego przydarzy hah.

    zapraszam do mnie -> kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie przerażają tylko horrory na tak zwanych faktach czyli demony , egzorcyzmy czy dramatyczne śmierci , a horrory typu piła mechaniczna gdzie na każdym kroku leję się krew są trochę zabawne :P
    W wolnym czasie zapraszam również do mnie
    Jeśli spodoba Ci się mój blog
    zaobserwuj napisz mi w komentarzu a ja na pewno się odwdzięczę :*
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zawsze się boję jak oglądam horrory, ale nie zniechęca mnie to do oglądania ich :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię oglądać horrory, tylko, że czasem potem boje się wyjść z domu :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham horrory
    oglądałam właśnie sinistera XD POLECAM! ;]
    Obserwuję i zachęcam do tego samego :)
    NOWY POST NA ZUZANVX.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oglądać horrory :)

    Roxanne-13 letnia dziewczyna mieszkająca w małej miejscowości, wegetarianka.Ostatnio w jej życiu zaszło wiele zmian, spotkało ją wiele nieszczęśliwych wydarzeń.Ma problemy z samookaleczaniem, w międzyczasie towarzyszyły jej również myśli samoczójcze.Spędziła w szpitalu kilka miesięcy z powody zaburzeń zachowania oraz anoreksji.Teraz jej waga jest w normie, już nic nie zagraża jej życiu.W blogu szuka wsparcia i zrozumienia.Po mimo wielu chwil zwątpienia ona nadal chce być silna i spełniać swoje marzenia, chce wytrwale dążyć do celu i pokazać ludzią, że nigdy nie jest za późno aby zmienić swoje życie.Jej pasją jest fotografia oraz sztuka, w nich widzi piękno.Chce przedstawić jakąś część swojego pokręconego świata ludziom.Czasem też zastanawia się jak to jest możliwe że ma dopiero 13 lat.Jest osobą totalnie odizolowaną od świata.Woli samotność.Nienawidzi ludzi, a jednocześnie ich kocha.Gdyby mogła całymi dniami leżałaby w łóżku nic nie robiąc.Co nie świadczy o tym, że nie jest osobą ambitną.Ma wiele planów do których dąży wytrwale i z wiarą, że już niedługo jej marzenia mogą się spełnić.
    Więc to właśnie jest mój pokręcony świat.Co będzie dalej?Czy znów wszystko przewróci się do góry nogami, czy też będzie szło po mojej myśli?Dowiesz się tego czytając kolejne notki!
    zyjealenieznacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. boje się ale je oglądam. Niektóre są faktycznie fajne a inne to dno, niestety. Wspólna obs? Odpowiedź napisz na moim blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny strój, naprawdę bardzo podoba mi się samo zestawienie, a szczególnie kurtka ! Uwielbiam horrory, ale o wiele bardziej boję się takich psychologicznych niż "latającego mięsa" :D
    www.blog017.blogspot.com - serdecznie zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć masz bardzo ładny blog. Co powiesz o wzajemnej obserwacji? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi w kom. że teraz moja kolej. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra wpis !


    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń

Subscribe