Selfie tag

18:00

A co ja tu mam? Selfie tag. I pozory czasami mylą, bo nie jest to typowy tag o selfie haha Pytania dotyczą całkiem innych rzeczy niż moglibyście się spodziewać. Ja sama kiedy znalazłam ten rag byłam zaskoczona, ale już zapraszam do czytania. Mam nadzieję, że chociaż zdjęcia pasują do nazwy.

1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Więc jest to coś związanego z wyglądem to będą moje oczy.

2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?
Sądzę, że będzie to ogólnie Ameryka, a szczególnie Nowy Jork.

3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory ?
Na pewno to jest oglądanie filmików na Youtube i pisanie postów.

4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?
Sama jestem jeszcze ,,młodzieżą" haha to nie mogę tu nic napisać

5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?
Na pewno będzie to kot. Nawet moi znajomi mogą to potwierdzić

6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?
Nie chcę się cofać do przeszłości, jestem zadowolona z tego co jest teraz.

7. Co robisz dla rozrywki w weekandy?
W weekend przeważnie się uczę, ale zdarzy się wyjść ze znajomymi albo idę na zdjęcia.

8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?
Haha nie pracuję jeszcze tylko się uczę, a moja szkoła jest idealna.

9. Nie mogę żyć bez _________.
Powiedziałabym, że rodziny i przyjaciół, ale jak chodzi o coś materialnego to telefon oczywiście z internetem :D

10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc?
Czytanie w myślach. Od zawsze chciałam wiedzieć co inni myślą.


I standardowo mój Instagram

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ja tez zawsze ogladam filmiki na yt xx

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi gdy jestem chora pomaga tylko herbata i ciepłe łóżko <3 :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tym tagu, ale jest świetny!
    zapraszamm ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza i bardzo ładne zdjęcia! Będę tu częsciej zaglądać! :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jestes xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny jest ten tag :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zdjęcia, ale nad designem warto trochę popracować<3

    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tag i odpowiedzi ;)
    zapraszam do mnie http://fashionablequeenofdiamonds.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń

Subscribe