Tag:Rzeczy bez, których nie wychodzę z domu

18:00

Hej. No i pierwszy tydzień szkoły w nowym roku zleciał. Ja za 2 tygodnie mam ferie i się cieszę, bo chcę go spędzić z przyjaciółmi. Jutro wybieram się na WOśP, gdzie będzie śpiewała Ewelina Lisowska. Teraz mam tag: rzeczy bez, których ja nie wychodzę z domu.

Przeważnie nie wychodzę z domu, bez torebki, bo w niej mam dosłownie wszystko. Podstawowa rzecz to telefon. 90% osób nie wychodzi zapewne z domu bez telefonu. To jest jak moja druga ręka. Jak już mowa o telefonie to wiadomo, że słuchawki muszą być.

Zawsze muszę mieć jakieś drobne pieniądze na coś do picia czy jedzenia, nie koniecznie zawsze zabieram portfel. Oczywiście zawsze mam coś do ust i przeważnie jest to Baby Lips, a na ręce musi być gumka, żeby w każdej chwili spiąć włosy. Moją obsesja jest żel antybakteryjny do rąk, bo ciągle ich używam.

Nie wyjdę z domu rano, jeśli nie wypije kubka gorącej herbaty. U mnie to podstawa, tak jak i lekki makijaż wtedy czuję się o 50% lepiej. Zawsze przed wyjściem też używam mojej ulubionej perfumy.


Jest to taki krótki post, a wy bez czego nie wyjdziecie z domu? :) Zapraszam na Instagrama

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ja tez zawsze biore ze soba 1 z moich baby lips xx

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zupełnie podobny zwyczaj co do żelu antybakteryjnego, jednak zawsze do tych rzeczy dokładam krem do rąk, który zawsze mnie ratuje przed wysuszoną skórą.

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bez telefonu i słuchawek nie wyjde z domu :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez telefonu i słuchawek - nigdy nigdzie się nie ruszę. Nawet mnie siłą nie wyciągną :) No i jeszcze eosa trzeba wziąć :)

    ----------------------------------
    mino-shi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe