Ulubieńcy grudnia

17:18

I już minął kolejny rok. Chciałam wam na początku życzyć wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Trzeba pożegnać grudzień dlatego zapraszam was na ulubieńców grudnia.

Film:
Jeśli chodzi o film jest to ,,Dzień Dobry, Kocham Cię". To jest komedia z wątkiem miłosnym, na której można się pośmiać. Nowy film, który powstał w listopadzie i jest to polska komedia. W skrócie: Szymon jet lekarzem. Kiedy wpada na Basię, miłośniczkę jazdy na rolkach, zakochuje się w niej. Ich miłości może jednak zaszkodzić playboy Leon.  

Książka:
Żadnym zaskoczeniem nie będzie to, jeśli napisze Pretty Little Liers. To jest serial i książka, ale tym razem przeważa książka. Tak mnie wciągnęła jak nigdy i w grudniu przeczytałam dwie części: IX i X. Nie będę pisać o czym jest, bo to większość osób chyba wie. 

Muzyka:
Mam tu dla was jedną płytę i dwie piosenki, które polubiłam w tym miesiącu.
-Dawid Kwiatkowski płyta Pop&Roll
-Fadyee-Can't let go
-Iggy Azaleae-Black Window ft. Rita Ora

Gadżety:
Mam tu na myśli nowa obudowę na telefon, którą nosiłam większość grudnia. Mam ją z H&M. 

Youtube:
Nie mam tu jednej osoby czy filmiku, ale chcę wam powiedziec o eEkipie z Katowic, która nagrywa. Są to: littlemooonster96, Patryk Woźniak, dry.risers, xdoominno, ŻEHOT i ladylajana. Grupka ludzi, których uwilebiam. 

Wydarzenia:
Jest to jedno wydarzenie, czyli zlot własnie Ekipy z Katowic w Warszawie. Fajnie było ich wszystkich zobaczyć na żywo. 

Kosmetyki:
-Czarny lakier z Vibo. Miałam go przez większość miesiąca na paznokciach. Utrzymywał się 2-3 dni. Ale jest jak dla mnie ok.

-Szczotka Tangle Teezer, która jest najlepsza pod słońcem.Wszystko to co inni mówili o niej, że nie ciągnie, nie wyrywa włosów jest prawda, więc polecam. 

Miłego dnia :* Wchodzcie na Instagrama :)


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Płyta zdecydowanie wymiata! Kocham ją!! Wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej widzialas Osi i Angelike ♥ no i reszte ekipy z Katowic :)
    Zazdroszcze xx
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Film muszę koniecznie obejrzeć!
    Bardzo fajna obudowa na telefon:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczota TT rewelacja !

    http://zoeyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo uwiebiam tangle teezer i film Dzień dobry, kocham cię :)
    zapraszamm ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super ta obudowa i szczotka!

    co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tangle teezer <3 film całkiem okej, taka typowa lekka komedia :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Jestem bardzo ciekawa tego filmu "dzięn dobry kocham cię" bo słyszałam o nim wiele dobrego! :)

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/coincidence-i-dont-think.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń

Subscribe