Best Friend

14:00

No i nadszedł ten moment kiedy dowiecie się coś więcej o jednej z moich przyjaciółek. Dzisiaj będzie best friend tag z Anią, którą na pewno kojarzycie, jeśli czytacie mojego bloga od jakiegoś czasu. Będziemy odpowiadać razem, najpierw moje odpowiedzi, a potem jej. 


Pytania:
1.Jak i gdzie się spotkałyście?
2.Ile lat się znacie?
3.Jakie jest wasze najlepsze wspólne wspomnienie.

4. Która pierwsza zagadała?

5. Często się spotykacie?

6.Co cie w niej denerwuje

7. Daleko od siebie mieszkacie?
8.Najlepszy żart z którego tylko wy się śmiejecie
9.Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano..?
10.Jej ulubiona pora roku?
11. Gdy byście mogły gdzieś razem pojechać to gdzie by to było..?
12.Co by wybrała: spodnie czy sukienki?
13. Jej ulubione zwierzę?
14.Co wzięła by ze sobą z palącego się domu wiedząc, że twoja rodzina jest bezpieczna?
15.Co woli: komedia, horror czy filmy romantyczne?
16. Opisz ją w jednym słowie.
17.Jej ulubiony film?
18. Jej wymarzona praca?

Moje odpowiedzi:

1.W przedszkolu.
2.Już 11 lat.
3.Zapewne jest to obóz, wycieczki wspólne, sesje i kiedy śpimy u siebie.
4.Na pewno nie ja, bo się wszystkich wstydziłam wtedy.
5. Jak jest szkoła to w każdy piątek, a jak dłuższe wolne to co kilka dni, bo nie chodzimy do tej samej szkoły.
6.Często nie może się zdecydować to czy to.
7. 5 minut na nogach. W tej samej miejscowości.
 8.Nie ma takiego, my się ze wszystkiego śmiejemy.
9.Ani.
10.Lato.

11. Ona by znów chciała do Włoch i ja w sumie też, więc Włochy i też Ameryka.
12.Spodnie.
13.Kotki.
14.Laptop, pieniądze, telefon i jakieś ciuchy.
15.Komedie.
16.Punktualna.
17.O lulu, nie mam pojęcia, ale chyba Drużyna.
18. Ana sama nie wie kim chce być, ale ja ją widzę jako kogoś w biurze.

Jej odpowiedzi:
1. Spotkałyśmy się w przedszkolu, podeszła do mnie i zapytała mnie czy pobawię się z nią lalkami xD
2.Znamy się 11 lat.
3.Dużo ich jest i nie potrafię wybrać, ale jedno z  najlepszych to, gdy byłyśmy mniejsze  i spała u mnie to o 2 w nocy zaczęłyśmy tańczyć do piosenki o słońcu z graczkami na głowie i kocami na plechach^^
4.Ona zagadała.
5.Jak chodziłyśmy razem do szkoły to często, ale teraz w liceum już rzadziej, ale staramy się spotykać raz w tygodniu i oczywiście codziennie piszemy ze sobą.
6.Jak chce spytać hipotetycznie co by zrobiła w danej sytuacji, a ona mówi, że nie jest w takiej i za nic nie chce powiedzieć.
7.Nie tak daleko, jakieś 500 metrów od siebie.
8.Nie przychodzi mi nic do głowy.
9.Mi zdecydowanie mi.
10.Lato albo wiosna, nie jestem pewna które.
11.Jak w kraju to pojechałybyśmy do każdego większego miasta w Polsce, a na pewno do Warszawy, a jak za granice to do Ameryki.
12.Spodnie.
13.Kot.
14.Telefon, bez niego by nie przeżyła.
15.Komedie.
16.Zwariowana
17. Dużo lubi, ale chyba najbardziej Lol.
18.Coś związanego z marketingiem i zarządzaniem.




Instagram:KLIK
Ask.fm:KLIK

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetny tag :) Ja mam kilka km do mojej przyjaciółki ;c
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag! Widać, że sie przyjaźnicie :) Pozytywnie :*

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja przyjaźń jest wspaniała !
    Masz pięknego bloga ♥
    Obserwacja za obserwację ? Odpowiedz u mnie - http://claaudiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto mieć kogoś takiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiej przyjaźni, ja nie mam przyjaciółki, o wiele lepiej dogaduję się z płcią przeciwną :-)
    Pozdrawiam i zapraszam
    Japingwinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W przedszkolu? Gratuluję, skoro znacie się od tak dawna to pewnie jest prawdziwa przyjaźń :)
    plus3minus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne z Was dziewczyny! :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Macie razem super zdjęcia :)
    http://blog017.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tagi i ten w Waszym wykonaniu również przypadł mi do gustu. :) Cudowne zdjęcia i śliczny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszedł Wam ten tag <3 Super odpowiedzi :* Ładne zdjęcia.

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tak "długowiecznej" przyjaźni :) Życzę jeszcze więcej wspólnie spędzonych lat!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie fajne zdjęcia, bardzo ładnie wyszłyście :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! ;)
    Zapraszam do mnie :)
    http://olka240.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe